نسخه چاپی

حواشی جلسه پروین، خوزه و رویانیان

تمرین امروز بعدازظهر پرسپولیس با حضور مانوئل خوزه، رویانیان و علی پروین برگزار شد.

به گزارش فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ با توپ‌های هندبالی، شوت به دروازه و سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

* حدود 250 هوادار در تمرین امروز حضور پیدا کردند. وقتی که از حضورشان در ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد، علیه عاشوری شعارهایی سر داده و شمارش معکوس را برای خداحافظی او اعلام کردند اما بعد از گذشت ساعاتی از تمرین به داخل ورزشگاه آمدند.

* مانوئل خوزه به همراه محمد رویانیان پس از گذشت 25 دقیقه از تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد. آنها ابتدا از قسمت‌های مختلف ورزشگاه به صورت دقیق بازدید کردند و سپس در کنار زمین عملکرد قرمزپوشان را زیرنظر گرفتند.

در همین هنگام بود که علی پروین نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرد. او ابتدا با ناراحتی هواداران که چرا اجازه نمی‌دهند به داخل ورزشگاه بیایند، مواجه شد ولی به آنها قول داد که این مشکل را به زودی حل می‌کند.

* پس از گذشت 40 دقیقه از تمرین جلسه‌ای در کنار زمین میان رویانیان، خوزه و علی پروین انجام شد.

*یادداشت‌برداری‌های مانوئل در زمین در نوع خود جالب بود.

* خبرنگاران ابتدا در کانکس مخصوص خود نشسته بودند اما با حضور مانوئل بر روی سکوها منتقل شدند.

* مربی پرتغالی در حاشیه تمرین امروز به شدت تشویق شد.

*باقری در تمرین امروز در نقش یک دروازه‌بان به تمرین پرداخت.

* به غیر از مانوئل دو دستیار خارجی وی نیز در تمرین امروز حضور داشتند. قرار است به زودی دستیار دیگر سرمربی پرتغالی پرسپولیس به ایران بیاید.

* خوزه مانوئل بعد از 65 دقیقه و دیدار با بازیکنان ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. رویانیان نیز پس از 70 دقیقه از درفشی فر خارج شد.

* قرار است در جلسه امشب قرارداد مانوئل خوزه با باشگاه پرسپولیس رسما امضا شود و وی از فردا کار خود را با پرسپولیسی‌ها آغاز کند.

* در پایان تمرین پرسپولیسی‌ها در قالب دو تیم به فوتبال دستگرمی پرداختند.

۱۳۹۱/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...