نسخه چاپی

عطاران و ریوالدو بعد از عید فطر در سینماها

«من سالوادور نیستم» تازه ترین اثر سینمایی منوچهر هادی است كه رضا عطاران در آن بازی كرده است. امیر پروین حسینی تهیه كننده كار می گوید موسسه فیلمسازان مولود پخش این فیلم را انجام می‌دهد و تلاش می‌كنیم كه بعد از عیدفطر اكران شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: «من سالوادور نیستم» پنجمین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی با بازی رضا عطاران در نقش اصلی در برزیل فیلمبرداری شده است. این فیلم هم اکنون مراحل فنی را پشت سر می گذارد. پیش از این نام این اثر سینمایی، «رویای مارسل» بود که بعد از آن به «من سالوادور نیستم» تغییر نام داد.

این فیلم، داستان یک ایرانی در برزیل است که کارش ذبح اسلامی برای رستوران ها است. او توسط دختری برزیلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می شود و این آغاز ماجراست.

«من سالوادور نیستم» یکی از پروژه های کمدی و سنگین از نظر اقتصادی است که حضور رضا عطاران و ریوالدو بازیکن اسبق تیم ملی برزیل در این فیلم می‌تواند تضمین کننده فروش‌خوبی در سینمای ایران باشد.

سیدامیر پروین حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی «من سالوادر نیستم» گفت: آخرین مراحل فنی «من سالوادر نیستم» در حال انجام است و حسین مهدوی صداگذاری این کار را انجام می‌دهد.

وی در مورد اکران عمومی «من سالوادر نیستم» گفت: موسسه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش «من سالوادر نیستم» را بر عهده دارد و تلاش می‌کنیم که این فیلم را هرچه سریعتر اکران کنیم.

وی ادامه داد: بدلیل حجم درخواست‌ها بعید می‌دانم که این فیلم در عیدفطر اکران شود ولی برای بعد از اکران عیدفطر فکر می‌کنم شرایط نمایش این فیلم مناسب باشد.

«من سالوادر نیستم» به کاگردانی منوچهر هادی، توسط منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی تهیه شده است و بازیگرانی چون رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی کارول ویدوتی، بری فیوکا و ریوالدو در آن به ایفای نقش پرداخته ‌ند.

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...