نسخه چاپی

دبیركل حزب موتلفه اسلامی:

اخبار بی طرفی دولت در انتخابات را تأیید نمی كند

عکس خبري -اخبار بي طرفي دولت در انتخابات را تأييد نمي کند

محمدنبی حبیبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مرقد امام در تبیین اصول امام و صیانت از راه امام(ره) و مقابله با تحریف گفت: بازخوانی اصول امام(ره) كلید حل مشكلات سیاست خارجی نظام است.

به گزارش نما دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در حالی که در پایان نشست دبیران حزب سخن می‌گفت، افزود: کسانی که دست‌اندرکار انحراف در نقشه راه امام(ره) برای پیاده کردن اسلام و حفظ استقلال کشور هستند به تحریف شخصیت امام مشغولند ما باید هوشیار باشیم پشت سر رهبری از مبانی و اصول امام(ره) صیانت کنیم.

حبیبی خاطر نشان کرد: امام(ره) هیچگاه سرآشتی با استکبار جهانی نداشت و استکبارستیزی جزو اصول خدشه‌ناپذیر امام است ما با حفظ این اصول باید بر سر میز مذاکره با ۱+۵ حاضر شویم.

وی افزود: اصول امام نه تنها نقشه راه نجات کشور بلکه منطقه و جهان است. مقابله با تحریف امام و اصول امام حرکت انقلاب را در ابعاد گوناگون تضمین می‌کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تذکر نقش رهبری در جلوگیری از تحریف راه امام طی ۲۶ سال گذشته، تصریح کرد: انصاف باید داد رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح ایشان طی ۲۶ سال گذشته جلوی انحراف از خط امام را گرفتند و نگذاشتند به اسلامیت و جمهوریت نظام آسیب وارد شود.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ یادآور شد: استبداد جهانی با تکیه به مستبدین داخل کمر به هدم جمهوریت نظام بستند و همانها شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و شعار انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است را می‌خواستند عملیاتی کنند امام رهبری و ملت توی دهان آنها زدند.

حبیبی با اشاره به مبانی امام(ره) در باب حفظ عزت و استقلال ملی گفت: عده‌ای به بهانه آزادی با پشتیبانی خارجی به جنگ استقلال کشور آمدند همین‌ها تهمت نقض حقوق بشر به نظام را در داخل و خارج نمایندگی می‌کنند. پشت سر این تز منافقین جدید و قدیم صف کشیده‌اند باید بطور انقلابی در باره آنها تصمیم گیری شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مفسر خط امام (ره) رهبری است، تصریح کرد: آنچه در ۱۴ خرداد امسال به عنوان بازخوانی اصول امام(ره) از زبان مبارک رهبر انقلاب شنیدیم باید به عنوان یک سند ملی ثبت و راهنمای عمل قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی در مورد اظهارات آقای رئیس جمهور در جمع استانداران در مورد اینکه صندوقها شفاف باشد و دولت در مسایل انتخابات دخالت نکند، گفت: این حرفها حرفهای درستی است اما باید اعمالی باشد نه اعلامی. اولاً از سال ۸۶ وزارت کشور موظف به استفاده از صندوقهای پلاستیکی و شفاف شده و از آن سال تا کنون مردم که به پای صندوقهای رأی آمده‌اند در صندوقهایی رای ریخته‌اند که می‌توانستند رای خود را ببنند. ثانیاً در مورد عدم دخالت با تاثیرگذاری دولت در انتخابات اخباری می‌رسد که خوشایند نیست از جمله خبر نشست حزب کارگزاران در سعدآباد و اظهارات آقای جهانگیری معاون اول در مورد شکل‌گیری مجلس دلخواه دولت اعتدال، بی طرف دولت در انتخابات آینده را تأیید نمی‌کند.

حبیبی در پاسخ به سئوالی در مورد اظهارات معاونت امور زنان رئیس جمهور در خصوص شرکت زنان در ورزشگاهها گفت: این یک رویکرد نخ‌نما است هر وقت دولت در مورد سئوالات و مطالبات معیشتی مردم قرار می‌گیرد با طرح چنین مسایلی حاشیه‌سازی می‌کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: اکنون مشکلات زنان سرپرست خانوار و نیز اخراج تعداد زیادی از زنانی که مرخصی زایمان داشته‌اند از محل کار و نیز فساد ناشی از فقر و … بر روی میز خانم مولاوردی است. او به جای پاسخگویی در این مورد مسایلی مطرح می‌کند و می‌داند در دولتهای گذشته جنجال‌برانگیز بوده و نخبگان و به ویژه مراجع در مورد آن موضع گرفتند. این کار یعنی فراموش کردن متن و پرداختن به حاشیه!

وی گفت: دولت باید جلوی اغتشاش در قیمتها را به دلیل افزایش قیمت حاملهای انرژی بگیرد، ثبات در بازار و حفظ ارزش پول ملی جزو وظایف حاکمیتی دولت است نباید آنها را فراموش کند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود تحولات در یمن، افغانستان، عراق و سوریه را مورد اشاره قرار داد و گفت: داعش زیر ضربات مردم و ارتش سوریه، افغانستان، عراق قرار دارد. در یمن دولت متجاوز ریاض همچنان به شخم زدن سرزمین یمن با بمب‌های اهدایی آمریکا و اسرائیل مشغول است. اما انصارالله مثل کوه در برابر تجاوز عربستان ایستاده است و بالاخره آل سعود مجبور می‌شود در برابر اراده ملت یمن زانو بزند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان سالروز شهادت آیت الله سعیدی در زمان طاغوت را گرامی داشت و گفت: شهید آیت الله سعیدی در زمان طاغوت در برابر سلطه اقتصادی آمریکا به مقررات اقتصادی کشور و سفر هیات اقتصادی آمریکایی به ایران قیام کرد و به همین جرم زیر شکنجه‌های مزدوران شاه شربت شهادت را نوشید. او قهرمان مبارزه با سلطه اقتصادی آمریکا و یکی از جانبازان و شهدای راه استقلال کشور است. یادش را گرامی می‌داریم و به روح پرفتوح او درود می‌فرستیم و پیمان خود را در رابطه با حفظ استقلال اسلامی در برابر سلطه استکبار و آمریکا با او و سایر شهدا تجدید می‌کنیم

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...