نسخه چاپی

رویانیان به عیادت نورالهی رفت

مدیرعامل اسبق تیم پرسپولیس امروز با حضور در بیمارستان به عیادت از بازیكن جوان پرسپولیس پرداخت كه پیش از ظهر امروز كتف خود را به تیغ جراحان سپرده بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از اینکه احمد نورالهی کتف مصدوم خود را عمل کرد عصر امروز محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به عیادت وی رفت و از آخرین وضعیت درمانی این بازیکن کسب اطلاع کرد.

رویانیان با حضور در بیمارستان بهمن و در زمان ملاقات از بازیکن جوان پرسپولیس خطاب به وی و برادرش گفت که این آمادگی را دارد که در صورت نیاز مشکلات مالی این بازیکن، برای عمل جراحی کتف خود را پرداخت کند که احمد نورالهی و برادرش ضمن تشکر از رویانیان بابت محبتی که به این بازیکن دارد اعلام کردند مشکلات مالی فعلاً حل شده است.

در این ملاقات رویانیان درباره نورالهی گفت: احمد نورالهی بازیکنی بود که به عنوان سهمیه لیگ دسته اولی و با قراردادی کم نسبت به سایر بازیکنان به پرسپولیس آمد اما از بسیاری از بازیکنان دیگر موثرتر و مفیدتر ظاهر شد.

رویانیان صحبت‌هایش را با ذکر این جمله که نورالهی سرمایه فوتبال ایران است ادامه داد و اظهار داشت: این بازیکن قطعاً می‌تواند در فوتبال ایران بیش از پیش موثر واقع شود و قطع به یقین آینده خوبی انتظارش را خواهد کشید چرا که از نظر فنی و اخلاقی این بازیکن جوان از بهترین‌های حال حاضر فوتبال ایران است.

احمد نورالهی امروز کتف مصدوم خود را عمل کرد و فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد اما باید چند هفته‌ای را به استراحت بپردازد.

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...