نسخه چاپی

پست اینستاگرامی ضرغامی درباره یوونتوس

عکس خبري -پست اينستاگرامي ضرغامي درباره يوونتوس

عزت‌الله ضرغامی به بهانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین یوونتوس و بارسلونا مطلبی را درباره ادواردو آنیلی منتشر كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی مطلب جدیدی را با عنوان «قهرمان» در فضای مجازی منتشر کرد.

وی در آخرین پست اینستاگرامش نوشت:

قهرمان!
یوونتوس از پس بارسلونا بر نیامد و در فینال جام باشگاه های اروپا به نایب قهرمانی رضایت داد. مثل خیلی ها بازی را تا آخر دیدم. دیدنی هم بود.
نام یوونتوس با نام "ادواردو آنیلی" گره خورده است.
فرزند میلیاردر مشهور ایتالیایی، مالک باشگاه یونتوس، صاحب کارخانجات خودروسازی فیات، فراری، لانچیا، آلفارومئو، کارخانجات هلی کوپتر سازی و سهامدار ده ها شرکت بزرگ پیمانکاری که در سال ١٣٧٩ در یک توطئه صهیونیستى به شهادت رسید؛ مرگ او را خودکشی جلوه دادند. پدرش مسیحی و مادرش یهودی است.
او همزمان با انقلاب اسلامی پس از تحقیق و مطالعه، مسلمان و شیعه شد. عاشق امام خمینى (ره) بود؛ در فروردین ١٣٦٠ به ایران آمد. به ملاقات امام (ره) رفت. امام به او محبت کرد و پیشانی اش را بوسید. در نماز جمعه به امامت آیت الله خامنه ای، نیز شرکت کرد.
پدرش دست او را از همه دارایی هایش کوتاه کرد و طی یک برنامه پیچیده حقوقی و خانوادگی عملاً ثروت افسانه ای اش به میراث خواران یهودی رسید. بارها توطئه ی قتل خود را پیش بینی کرده بود و انتظار آن را می کشید.
شهید ادواردو آنیلی، شهید راه حق و آزادی است!
اگر به ویکی پدیا مراجعه کنید، در بیوگرافی این قهرمان بزرگ نوشته اند که او فرزند فلانی بود که در اثر مصرف زیاد الکل و مواد مخدر، خودکشی کرد!! ... به همین سادگی! ... جسدش را بلافاصله دفن کردند و اجازه هیچگونه تحقیقی هم به کسی ندادند.
نویسندگان و مستندسازان مستقل، در مورد علت مرگ ادواردو فعال شده و با دلایل و شواهد متقن ثابت کردند که او ابتدا به قتل رسیده و سپس از بالاى پل هوایى به پایین پرتاب شده است.

۱۳۹۴/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...