نسخه چاپی

رویانیان: با پول فروش حقیقی، ژوزه را آوردیم/ تراز مالی پرسپولیس را به بان‌كی‌مون هم می‌دهم

عکس خبري -رويانيان: با پول فروش حقيقي، ژوزه را آورديم/ تراز مالي پرسپوليس را به بان‌كي‌مون هم مي‌دهم

محمد رویانیان می‌گوید مانوئل ژوزه برای حضور در پرسپولیس قول قهرمانی نداده است.

به گزارش ایسنا، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين امروز اين تيم كه با اولين حضور مانوئل ژوزه سرمربي سرخ‌پوشان همراه بود اظهار كرد: خيلي خوشحالم كه در اين روز عزيز سرمربي و كادر جديد كار خود را با تيم آغاز كردند واز اين بابت خدارا شكر مي‌كنم.

وي درباره موضوع پرداخت‌هاي ميلياردي پرسپوليس به مربيان و بازيكنان اين تيم گفت: متاسفانه در فوتبال هر كس راست مي‌گويد او را مي‌كوبند اما اگر دروغ بگويم و بگويم كه زيرسقف زمين پول داده‌ام همه خوششان مي‌آيد. برعكس اگر راست بگوييم همه ما را مي‌كوبند .من پشت صحنه فوتبال را مي گويم اما همه من را مي‌كوبند. نمي‌دانم اين چه دنيايي است. اگر راست بگويي مي‌گويند چرا ريخت و پاش مي كني. من تراز تمام پول‌هايي كه خرج كرده‌ام به همه از جمله وزير ورزش مي‌دهم. حتي اگر بان‌كي مون هم بخواهد تراز مخارج پرسپوليس را به او مي‌دهم.

رويانيان ادامه داد:‌ من از اول صادقانه اعلام كردم كه بالاي سقف هم پول مي‌دهم اما مي‌گويند اين بچه مسلمان چرا قانون را رعايت نمي‌كند. در حالي كه آن‌هايي كه نه قانون را رعايت مي‌كنند و نه راستش را مي‌گويند مي‌شوند آدم‌ خوب‌ها.

مدير عامل پرسپوليس با اشاره به اين‌كه اين باشگاه كمتر از استقلال از دولت پول گرفته است گفت: در اين 11 ماهي كه به پرسپوليس آمده‌ام تا الان دولت به من 4.5 ميليارد داده اما به تيم رقيب من هفت ميليارد داده است. حتي يك تيمي كه صنعتي است به صورت اوپن پول در اختيارش مي‌گذارند.

وي افزود: من از شما مي‌پرسم كدام مدير عامل مي‌گويد كه به مربي‌اش چقدر پول داده است. همه پنهان مي‌كنند. من با افتخار مي گويم كه يك ميليون و 200 هزار دلار پول قرارداد سرمربي جديد را از پول فروش عليرضا حقيقي به دست آورده‌ام. من پول حقيقي را در بانك براي امروز نگه داشته بودم تا به سرمربي كادرش بدهم اما از يك روزنامه پرتيراژ ناراحتم و البته بايد بگويم آقاي روزنامه پر تيراژ شرمنده شما هستم. شما گفته‌ايد كه رويانيان با دلار هزار و 900 توماني اين مربي را آورده. اما در زماني كه حقيقي را فروختم دلار هزار و 200 تومان بود. يك تيم ديگر همين مقدار را به يك مربي داده است اما كسي صدايش را در نمي‌آورد. سوال من اين است كه اين روزنامه چرا فقط به رويانيان گير مي‌دهد. من به اميد موفقيت در پرسپوليس تلاش مي‌كنم و بهترين بازيكنان و بهترين مربي را آورده‌ام كه همه هواداران هم سابقه او را مي‌دانند. او 20 قهرماني بدست آورده اما ژوزه به باشگاه قول قهرماني نداده است.

خبرنگاري از رويانيان پرسيد باشگاه استقلال هم با اعلام مبلغ جواد نكونام به نوعي اعلام كرده كه بالاتر از سقف پول مي‌دهد كه مدير عامل پرسپوليس پاسخ داد: من راجع به استقلال حرف نمي‌زنم فقط مي‌دانم خيلي‌ها شعار مي‌دهند چرا كه ظاهر رويانيان اسلامي است. قسم مي‌خورم كه ما زير سقف پول داده‌ايم. من راستش را مي گويم. آخر اين ماجرا هيچ چيز جز رضايت مردم نيست.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره ناراحتي هواداران از ماندن پشت درهاي ورزشگاه درفشي فرد گفت: خدا وكيلي نمي‌دانم چه تصميمي در اين باره بگيرم. مي‌دانم كه مردم اذيت مي‌شوند و دوست دارند تمرين را ببينند. ما هيچ ليدري در باشگاه نداريم، يك كميته مشوقان داريم كه افراد متعهد زيادي در آن مشغول به كار هستند. اگر ليدري بگويد كه من نوكر شما هستم اين خوب نيست و به فساد منجر مي‌شود. درست نيست كه فردي نوكري يك مربي يا يك بازيكن يا هر كسي ديگري را بكند. همه ما نوكر امام زمان هستيم. ليدرها چون فكر مي‌كنند نوكرند آن‌ها را نمي‌خواهيم. اگر كسي واقعا بخواهد به پرسپوليس كمك كند او را حمايت مي‌كنم. اما اگر ليدري بخواهد به يك بازيكن يا مربي فحش بدهد اين فساد است.

رويانيان در ادامه درباره مانوئل ژوزه گفت: من نشست‌هاي مختلفي با مانوئل داشتم و عقايد و باورهاي خودم را به او گفتم. مانوئل ژوزه را خوب توجيه كردم و انتظارات هواداران را با او در ميان گذاشتم. در يك سري مسائل اختلاف نظر داشتيم كه الان خيلي كمتر شده. مانوئل به من قول داد تمام توانش را بگذارد كه پرسپوليس موفق باشد. اما ناراحت بود كه چرا يك ماه زودتر او را به پرسپوليس نياورديم.

وي درباره بازيكنان جديدي كه احتمالا به پرسپوليس اضافه خواهند شد گفت: ما دو بازيكن ديگر خواهيم گرفت. يك دروازه‌بان و يك مدافع چپ كه احتمالا در زمين او را با پولادي عوض خواهيم كرد و پولادي هافبك دفاعي خواهد شد.

وي درباره آخرين وضعيت خلعتبري هم گفت:‌ دارم روي خلعتبري فكر مي‌كنم. خانواده خلعتبري پرسپوليسي‌اند و من اولين كسي بودم كه با او و خانواده‌اش صحبت كردم. استقلال و سپاهان هم اين بازيكن را مي‌خواهند. به نظر من نكونام يك بازيكن بين المللي است و نبايد او را تبديل به يك ابزار كنيم. خود من به مدير برنامه‌هاي نكونام كه در ‌آلمان است زنگ زدم و به او گفتم نكونام را مي‌خواهيم. خلعتبري را هم مي‌خواهيم اما با شرايط خودمان. ما همه بازيكناني را كه آورده‌ايم با شرايط خاص خودمان آورده‌ايم. حتي درباره قيمت بازيكنان به سازمان ليگ نامه‌يي كتبي نوشتم كه من به اين بازيكنان صد ميليون بيشتر مي‌دهم چرا كه ملي پوش هستند.

رويانيان در ادامه با درخواست از فدراسيون فوتبال براي بخشش محروميت پرسپوليس از دو بازي خانگي در آغاز فصل گفت: در يك قرعه كشي كاملا اتفاقي و به قول فردوسي پور خودجوش برنامه ليگ طوري شده كه ما بايد در بيشتر بازي‌هاي اول خارج از خانه به ميدان برويم. هميشه پرسپوليس در فصل گرما به شهرهاي گرم رفته و در سرما هم به مناطق سرد. خيلي خودجوش سه امتياز از ما كم مي‌شود و خيلي خودجوش داور براي اولين بار در ايران بازي پرسپوليس را قطع مي‌كند. آقاي رياست فدراسيون و مسوولان فدراسيون فوتبال تا جايي كه مي‌خواهيد ما را بزنيد. ما در خدمت شماييم. اما هواداران ما را محروم نكنيد. من از فدراسيون خواهش مي كنم و انتظار دارم كه به خاطر اين روزهاي مقدس با ما همكاري كند و محروميت هواداران پرسپوليس را ببخشد.

۱۳۹۱/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...