نسخه چاپی

زمان رفع نقص كارت داوطلبان كنكور ۹۴

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به امكان رفع نقص كارت داوطلبان كنكور ۹۴ از فردا گفت: تا صبح امروز بیش از ۴۵ درصد كنكوری‌ها كارت شركت در آزمون دریافت كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز دریافت کارت کنکور داوطلبان از روز گذشته اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده دریافت کارت آزمون سراسری به همراه برگه راهنمای مربوطه از روز گذشته یکشنبه ۱۷ خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۰ خرداد نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به آمار مربوطه در این زمینه افزود: از تعداد ۸۷۷ هزار و ۸۳۵ داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال ۹۴ تعداد ۴۰۰ هزار داوطلب به معنی ۴۵/۷۶ درصد شرکت‌کنندگان کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در همین زمینه اضافه کرد: داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو و یا سه گروه آزمایشی هستند براساس ضوابط و مقررات موجود باید برای هر یک از گروه‌های آزمایشی تقاضا شده پرینت کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ‌دریافت‌ کنند.

توکلی افزود: برای آزمون سراسری سال ۹۴ یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۶۷ کارت صادر شده است زیرا برخی از داوطلبان در چند گروه آزمایشی متقاضی شرکت در کنکور شده‌اند.

وی تصریح کرد: امکان رفع نقص کارت‌های کنکور در صورت نقص در مواردی از قبیل جنسیت، معلولیت و گروه آزمایشی از فردا سه شنبه امکان پذیر است و داوطلبان فرصت دارند تا روز چهارشنبه نسبت به نقص موارد مود علاقه خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال ۹۴ طی روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه در ۳۶۵ شهرستان و ۱۷ کشور خارجی برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...