نسخه چاپی

شلیك 40موشك به مواضع عربستان در نجران

ارتش یمن و نیروهای مردمی این كشور با شلیك ۴۰ موشك و ده ها گلوله خمپاره مواضع ارتش سعودی در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان را بمباران كردند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری العهد، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی تعدادی از پایگاه های نظامی عربستان را در نجران واقع در جنوب این کشور با 40 موشک و ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار دادند.

همچنین خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، گزارش داد که نیروهای جنبش انصارالله و کمیته‌های مردمی، عصر دیروز- دوشنبه- «نخستین تلاش نیروهای زمینی سعودی برای نفوذ به منطقه مرزی حرض در یمن» را دفع کردند.

کارشنان می‌گویند «نفوذ» نیروهای زمینی سعودی، «تشدید جنگ در مرزها و احتمال مداخله زمینی در یمن» نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، جنگنده‌های آپاچی سعودی، شب گذشته همچنین دو منطقه «میدی» و «الملاحیظ» در استان «حجه» در شمال غرب «صنعا» پایتخت یمن را بمباران کردند.

خبرگزاری «آناتولی» گزارش داد مناطق مرزی بین یمن و عربستان سعودی شاهد تشدید بی‌سابقه درگیری‌های مسلحانه شده است و نیروهای انصارالله در این مناطق به صورت گسترده مستقر شده‌اند.

رسانه‌های سعودی نیز گزارش دادند نیروهای بحرینی مجهز به سلاح‌های مدرن، دوشنبه به منطقه مرزی یمن اعزام شدند.

روز گذشته نیز نیروی نظامی جدیدی از نیروهای زمینی عربستان وارد مناطق مرزی این کشور با یمن شد که این نیرو شامل صدها تانک و توپخانه‌های جدید و هزاران سرباز و افسر با تخصص‌های مختلف است.

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...