نسخه چاپی

وجوداسنادی برای دلیل لورفتن عملیات كربلای 4

یكی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به نقش منافقین در لو رفتن عملیات والفجر مقدماتی اشاره كرد و گفت: در این عملیات هم افرادی بودند كه جزو غواص‌های منافقین بودند و اسناد و مدارك بردند و با طراحی باعث لو رفتن عملیات شدند؛ اكنون هم پناهنده هستند.

به گزارش نما: محمداسماعیل کوثری درباره نقش نهضت آزادی در لو رفتن عملیات کربلای 4 اظهار داشت: این مهم مربوط به سال 65 است.

وی با بیان اینکه برخی افراد که اقدام جهت لو دادن عملیات کردند، دستگیر شده بودند، ادامه داد: استکبار جهانی با عوامل خود همیشه فعالیت داشتند و عاملان این موضوع نیز همان موقع دستگیر شدند و اظهارات اخیر بنده هم بر این اساس بوده است.

کوثری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دقیقاً عاملین لو رفتن این عملیات چه کسانی بودند؟ گفت: اسامی دقیق افراد در ذهنم نیست اما مطالبی که درباره عوامل لو دهنده عملیات مطرح کردم بر اساس مستندات بوده است.

وی به نقش منافقین در لو رفتن عملیات والفجر مقدماتی اشاره و خاطر نشان کرد: در این عملیات هم افرادی بودند که جزو غواص‌های منافقین بودند و اسناد و مدارک بردند و با طراحی باعث لو رفتن عملیات شدند؛ اکنون هم پناهنده هستند.

گفتنی است، محمداسماعیل کوثری فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در عملیات کربلای 5، در مصاحبه‌ای از نقش نهضت آزادی در جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عملیات کربلای ۴ و انتقال این اطلاعات به سرویس‌های جاسوسی غرب و در نهایت دستگاه امنیتی عراق پرده برداشته بود.

منبع: اتاق خبر 24

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...