نسخه چاپی

واكنش پوری‌حسینی به سر كاری بودن مزایده

رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید كه تا به حال باشگاه استقلال به هیچ‌ فردی اجاره داده نشده است.

به گزارش نما، علی اشرف عبدالله پوری‌حسینی در خصوص اینکه بهرام افشارزاده گفته باشگاه استقلال 27 اسفندماه 93 اجاره داده شده بود و با این شرایط برگزاری مزایده برای سرخابی‌ها «سر کاری» بوده است، اظهار داشت: این را از خود آقای افشارزاده بپرسید. من از اظهار نظر او خبری ندارم و آنقدر هم فرصت ندارم که فرمایشات آقایان را رصد کنم.

وی افزود: باشگاه استقلال و وزارت ورزش تا زمانی که با وزارت اقتصاد و دارایی هماهنگی نکنند، نمی‌توانستند اقدامی انجام دهند. اکنون هم به همین شکل است و شرایط تغییری نکرده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فقط حق داشتند برای خود اسپانسر بگیرند، خاطرنشان کرد: آقایان تا پایان فصل حق داشتند قرارداد اسپانسری ببندند وخارج از این هم کاری نکرده‌اند. اگر خارج از این مسئله کاری انجام شده باشد، من بی‌اطلاع هستم و برای فصل آینده هم دو باشگاه اجازه دارند یک ساله با اسپانسر قرارداد ببندند.

پوری‌حسینی تأکید کرد: اگر به جز مواردی که گفته شد، کاری انجام شده باشد بازهم من بی اطلاعم. در صورتی که این کار آنها با وزارت اقتصاد و دارایی هماهنگ نشده باشد، قاعدتاً کار آنها غیرقانونی است. ضمن اینکه من هنوز از اجاره داده شدن استقلال مطمئن نیستم که بخواهم از آن با خبر باشم. هنوز معلوم نیست که اصلاً چنین چیزی وجود داشته باشد یا نه.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به این موضوع که اجاره داده شدن استقلال مشخص شده و با این شرایط چرا مزایده برگزار شده است، گفت: باشگاه استقلال تا به حالا به هیچ‌کس اجاره داده نشده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...