نسخه چاپی

من عابدزاده را به فوتبال ایران بازگرداندم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر اهلیت برای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد، باید برای اجاره كردن آنها نیز اهلیت اجاره‌كنندگان مهم باشد.

به گزارش نما، حمید استیلی در حاشیه سومین همایش همبستگی در حمایت از تیم ملی با عنوان یادواره ۲۵۰۰ شهید جامعه فوتبال گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه ماست که در چنین مراسمی شرکت کنیم. باید یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم. من تعجب کردم چرا تعداد کمی ورزشکار در این مراسم شرکت کرده‌اند. ورزشکاران ما باید در چنین مراسمی شرکت کنند تا به ارزش‌های والای شهدا پی ببرند. ما اگر در حال حاضر آرامش و امنیت داریم حاصل خون این شهداست. باید جانبازان عزیز را هم همواره گرامی بداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری چنین مراسمی چه تأثیراتی می‌تواند روی عملکرد ورزشکاران داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید در خصوص شهدا و کارهای ارزشمندی که آنها کردند، به درک قلبی برسیم. باید ببینیم خروجی این مراسم چیست. وظیفه همه ماست که در این مراسم شرکت کنیم. شهدا و جانبازان بودند که باعث شدند یک وجب از خاک این کشور به دست رژیم غاصب صدام نیفتد.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در خصوص حال و روز این تیم اظهار داشت: من فکر می‌کنم مشکلات فعلی پرسپولیس به نحوه واگذاری این تیم بازمی‌گردد. آمدند چهار مرتبه مزایده برگزار کردند اما در آخرین مرحله اعلام کردند که متقاضیان خرید استقلال و پرسپولیس اهلیت ندارند. در واقع آنها با این کار خود به مردم توهین کردند. مطمئن باشید بالاخره یک نفر پیدا می‌شود که پرسپولیس را اجاره کند، چون در حال حاضر فصل نقل‌وانتقالات است و باشگاه نیاز به منابع مالی دارد. در سال گذشته دیدیدم که اسپانسر چقدر هزینه کرد اما در نهایت چیزی عایدش نشد. بنابراین سروسامان پیدا کردن باشگاه فقط مستلزم اجاره دادن آن نیست بلکه باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم. برای من جای تعجب است که اگر متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس اهلیت نداشتند، چرا در همان مزایده‌های اول اعلام نکردند. مطمئن باشید در چنین وضعیتی این مردم هستند که ضربه می‌خورند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هر زمان که هواداران به پرسپولیس نزدیک شدند تأثیر مثبت و شگفتی روی عملکرد تیم گذاشتند. شما نگاه کنید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وقتی بلیت رایگان شد، ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی آمدند و در بازی با نماینده‌های ازبکستان و عربستان از پرسپولیس حمایت کردند. فشار هواداران به حدی بود که در بازی با الهلال مدافع این تیم به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد.

استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا اهلیت کسانی که بخواهند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اجاره کنند هم مهم است، اظهار داشت: اگر اهلیت برای خرید این دو باشگاه اهمیت دارد، باید برای اجاره کردن آنها نیز اهلیت اجاره‌کنندگان مهم باشد. در حال حاضر مسائل مالی فقط مشکل تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیست بلکه اکثر تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر به کادر فنی و بازیکنان خود بدهکار هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طلب خود را از باشگاه راه‌آهن دریافت کرده است، اظهار داشت: شما نگاه کنید من عابدزاده را به فوتبال ایران بازگرداندم اما الان عابدزاده در کجای فوتبال ایران است. او ول کرد و به آمریکا رفت. من هفت میلیارد از دادستانی طلب دارم اما آنها در قبال این طلب چیزی نمی‌گویند و تکلیف را مشخص نمی‌کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر یک نفر انتخاب شود تا با اجاره کردن پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات به باشگاه پول تزریق کند، چون زمان به سرعت می‌گذرد و نهایت این پرسپولیس است که ضربه می‌خورد.

وی در خصوص گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مبنی بر وجود فساد در فوتبال ایران اظهار داشت: همه می‌دانند که فساد در فوتبال ایران وجود داشته و چه کسانی مرتکب فساد می‌شوند اما در این بین به دنبال مدرک هستند. کسی که می‌خواهد رشوه دهد فکر می‌کنید مدرکی از خود باقی می‌گذارد؟! برنامه ۹۰ چند قسمت را به ناپاکی در فوتبال اختصاص داد اما نتیجه آن چه شد؟ مطمئن باشید مبارزه با فساد در فوتبال ما جنبه عملیاتی ندارد. شما نگاه کنید بازیکن به همه ارکان فوتبال کشور فحش می‌دهد اما به او می‌گویند یک سال بازی کن و سال آینده محروم هستی! این مسائل همه به دلیل نداشتن قانون و مقررات است.

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...