نسخه چاپی

تجمع هسته‌ای‌حوزویان در شأن‌حوزه‌برگزارشد

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با تاكید بر این كه تجمع حوزویان در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب درباره مذاكرات و مسائل هسته ای به خوبی و در شأن حوزه برگزار شد، گفت: این گونه برنامه ها پشتوانه ای برای تیم مذاكره كننده به حساب می آید.

به گزارش نما به نقل از رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، امروز در دیدار شماری از اعضای ستاد برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب، از برگزاری این تجمع قدردانی کرد.

وی با سودمند توصیف کردن این حرکت که در راستای حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و تیم مذاکره کننده انجام شد، خطاب به جمع حاضر خاطرنشان کرد: از شما برداران عزیز که ما را مفتخر کردید تشکر می کنیم.



دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: بحمدلله تجمع مذکور با متانت و سنگینی برگزار شد و خروجی آن متناسب با شأن حوزه بود.



وی با تاکید بر این این گونه اقدامات تیم مذاکره کننده را دلگرم می کند تا با این پشتوانه به صورت مقتدر در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند، اظهار داشت: برگزاری چنین تجمعات باشکوهی مشکلات و دشواری های خاص خود را دارد، بحمدلله این توفیق نصیب شما شد و این کار به خوبی به سرانجام رسید و توانستید این اقدام بسیار خوب را انجام بدهید.



آیت الله مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این که شش کشور و قدرت دنیا در یک طرف میز می نشینند و برداران تیم مذاکره ما در یک طرف، این نشان دهنده اقتدار و جایگاه فوق العاده جمهوری اسلامی ایران است.

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...