نسخه چاپی

پاسخ كوچك زاده به واكنش اینستاگرامی مطهری

كوچك زاده در پی پاسخ مطهری به انتقاد وی درمورد حجاب نا متعارف و عجیب نماینده پارلمان اروپا در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی، جوابیه ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر كرد.

مهدی کوچک زاده در پست اخیر اینستاگرام خود نوشت: به دنبال ابراز تمایل من در پست قبلی، برای پاسخگویی علی مطهری، به سوالاتی که در اثر عدم رعایت رسوم مسلم اخلاقی و دیپلماتیک و بی احترامی نماینده بی فرهنگ و عقب مانده پارلمان هلند به رئیس مجلس شورای اسلامی در ذهنم ایجاد شده بود، ایشان پاسخی منتشر نموده اند که متاسفانه مثل بسیاری از مکتوبات گذشته شان راست و دروغ و لودگی را درهم آمیخته تا هم کینه پس کله ای خورده در چهل و چند سال قبل در دبیرستان علوی را التیام بخشد و هم خوراک مناسبی برای شارلاتانیزم رسانه ای فراهم کرده باشد تا تمجیدش کنند و آرای بوالهوسان را در انتخابات آتی برایش فراهم نمایند.

پاسخ کوچک زاده به واکنش اینستاگرامی مطهری

در این پست راست و دروغ و لودگی مطالب وی را علیرغم میل باطنی و برای جلوگیری از فریب افکار عمومی بیان می نمایم.

۱- تایید آقای مطهری از با اهمیت ذکر شدن حجاب و عفاف در آیات ابتدایی سوره نور در بند اولا پاسخشان راست و غیر قابل انکار است.

۲- اینکه در بند دوم نامه شان حکم صادر فرموده اند که " قطعا در این قضیه تشریفات مجلس مقصر بوده است" همه حقیقت نیست چرا که قطعا مقصرین دیگری برای وقوع این آبروریزی قابل معرفی هستند که شاید در انتهای صف مقصرین بتوان نام کسانی را ردیف کرد که علیرغم عناوین و وابستگی های مهمی که دارند با احترام کامل در برابر نماینده بی فرهنگ و هتاک پارلمان هلند خبردار ایستاده اند! لذا در این بند که به نظر می رسد برای رهایی اقویا ضعفا را نواخته اند همه راست گفته نشده و به نوعی دروغی هم به خواننده القا گردیده است.

۳- آقای مطهری در بند سوم مکتوب خود به داستانسرایی در مورد چگونگی تعویض روسری نماینده بی فرهنگ پارلمان هلند با یک کلاه در دستشویی!!! و چگونگی مکشوف شدن بخشی از بدن وی پرداخته اند و در عین حال نامناسب بودن اصل لباس وی را نیز مورد اشاره قرار داده اند از آنجا که نگاه من در سوالات مطرح شده در ارتباط با مسئله شرعی و احکام دینی (که اصلا مورد قبول نماینده غیرمسلمان هلند نیست و متاسفانه در جامعه خودمان شاهد وضعیتی به مراتب اسفبار تر در این زمینه هستیم) نبوده و صرفا از بعد عدم رعایت عمدی آداب و رفتار انسانی و البته اسلامی و رفتار اهانت آمیز به مسئله اشاره کرده و خواستار حفظ عزت و وقار مسئولین و به تبع آن ملت شده ام به نوعی تحریف نظر من را مرتکب شده اند . بدیهی است من ضمن اعتقاد قطعی به حجاب برای مسلمانان به هیچ وجه نماینده غیر مسلمان و البته بی فرهنگ هلند را ملزم به رعایت حجاب نمی دام اما عدم رعایت حجاب با دهن کجی و ریشخند زمین تا آسمان تفاوت دارد.

۴- آقای مطهری در بند چهارم مکتوب خویش دروغ قطعی گفته اند آنجا که مرا خواستار ترک جلسه توسط آقای لاریجانی معرفی نموده اند "این که می فرمائید باید جلسه را ترک می کردند" !!! البته این شیوه در بسیاری از مکتوبات آقای مطهری قابل مشاهده است که مخاطب خود را به چیز غیر قابل دفاعی که حقیقت هم ندارد متهم نموده و بعد به آن حمله می کنند کاری که استاد شهید مرتضی مطهری رحمه لله علیه درست عکس آن رفتار می کرد مثلا ایشان وقتی مارکسیسم را نقد می نمود آنرا درست تر و صادقانه ر از بسیاری از مارکسیست ها بیان و سپس ایراداتش را بر می شمرد علاوه بر این دروغ آقای مطهری در این بند اظهاراتشان علیرغم بسیار جدی بودن مسئله به سمت لودگی هم لغزیده اند آنجا که مسائل مربوط به رفتار بانوی محترمی را که همشیره ایشان هستند و همسر رئیس مجلس در قالب انتظارات من و البته به صورت طنزآلود مطرح ساخته اند و حرف از کفگیر و لنگه کفش به میان آورده اند! که حاصلی جز لوث کردن کل مکتوبشان ندارد.

۵- در بند پنجم آقای مطهری با اشاره به رفتار خلاف قانون و ضد فرهنگ و تمدن نماینده هلند قانون شکن ترین موجودات عالم را به دلیل احترام به قانون !!! مورد ستایش قرار داده که رفتارشان در همین جلسه اثبات دروغ بودن ادعای آقای مطهری است.

۶- در بند ششم مکتوب آقای مطهری بنده به سیره دو گانه و یک بام و دو هوایی متهم شده ام به این دلیل که به زعم آقای مطهری در دولت قبل در برابر موارد مشابه یا بدتر سکوت کرده ام و این دروغی بس بزرگ نسبت به من و ظلمی به دولت قبل است که امروز هرکس کمبودی در مردانگی و حریت خویش احساس می کند لگدی ظالمانه به آن می زند.

حقیقت آنست که من در نوشته قبلی خود به این موضوع نه از نگاه رعایت احکام شرع بلکه از زاویه ریشخند و دهن کجی به آداب و رسوم پذیرفته شده از سوی یک اجنبی که موجب توهین و بی احترامی به مسئولین و در نتیجه به ملت ایران شده نگاه کرده ام(گرچه جنبه شرعی و دینی آن هم اهمیت کمی ندارد) از چنین زاویه ای من نمونه ای در دولت قبل سراغ ندارم رخ داده باشد و یک نماینده یا مسئول اجنبی توانسته باشد در برابر رئیس جمهور رفتار توهین آمیز داشته باشد مگر آنکه جوابی شایسته و درخور دریافت نموده باشد اما اگر منظورتان رفتار آقای احمدی نژاد در برابر مادر پیر و دلشکسته مرحوم چاوز رئیس جمهور انقلابی ونزوئلاست باید عرض کنم به فرض صحت ادعاها در این مورد من کار آقای احمدی نژاد را کاملا منطبق بر رفتار انسانی و احترام آمیز و مورد قبول مردم مسلمان ایران می دانم (گرچه لازم است در مواقع غلیان احساسات انسانی تلاش شود ضوابط و احکام شرع مد نظر مومن باشد)

لازم است بدانید من حتی رفتار آن آقایی که امروز به دلیل غرورش حاضر نیست توبه کند و از سردمداری فتنه گران خود را جدا کرده و به آغوش خیرخواهانش بازگردد را در زمانی که گفته شد در ایتالیا با خانمی دست داده است مورد سرزنش قرار ندادم و آن رفتار را نیز به فرض صحت ادعاهاعلیرغم غیر منطبق بودن با احکام شرع موجب تحقیر ملت ایران نمی دانم
اما با کمال تاسف عدم عکس العمل مناسب در جلسه ملاقات نمایندگان پارلمان اروپا باعث توهین به ملت و نظام مقدس و خونبار جمهوری اسلامی گردید!!! والسلام علی من اتبع الهدی

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...