نسخه چاپی

مولاوردی: به تعداد محدودی از بانوان اجازه تماشای مسابقات لیگ جهانی والیبال داده می‌شود

«شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان به خبرگزاری آمریكایی گفت كه اجازه حضور تعداد محدودی از بانوان برای دیدن مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران داده می‌شود.

به گزارش نما، یک مقام دولت ایران از حضور تعدادی محدودی از بانوان در سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبان در تهران خبر داد.

«شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مصاحبه با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گفت که اجازه حضور تعداد محدودی از بانوان در سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران داده خواهد شد.

شهیندخت مولاوردی فروردین ۱۳۹۴ در مصاحبه با رسانه‌های داخلی ایران گفت: حضور خانواده ها و زنان در مسابقات والیبال در سالن‌های ورزشی این رشته تایید نهایی شده است. وی همچنین گفته بود: این تصمیم در کمیته مشترکی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش، معاونت امورزنان ریاست جمهوری و وزارت کشور در وزارت کشور برگزار شد، اتخاذ شده است.

موضوع حضور یا عدم حضور بانوان در سالنهای محل برگزاری مسابقات والیبال از سال گذشته دستمایه فشارهای غیرورزشی و سیاسی شده و رسانه‌های مخالف ایران از جمله بی‌بی‌‎سی فارسی درباره این موضوع جنجال‌آفرینی کرده‌اند(جزئیات بیشتر).
منبع: فارس

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...