نسخه چاپی

خوردبین: امسال چیزهایی دیدم كه جای تاسف دارد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس وضع فوتبال ایران را خراب توصیف كرد.

به گزارش نما، محمود خوردبین در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فعلاً که هیچ خبری از باشگاه و تیم نیست. بچه‌ها تا آخر خرداد استراحت دارند و بعد از آن قرار است تمرینات برای فصل جدید آغاز شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط بحرانی دارد و این یک مسئله مسلم است اما آقای سجادی قول داده تا پایان هفته تکلیف هیئت مدیره و باشگاه را مشخص کند. این شرایط مانند فصل گذشته به پرسپولیس ضربه می‌زند. فقط امیدوارم که آقای سجادی به قول خودش عمل کرده و وضعیت پرسپولیس را مشخص کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فساد در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بعد از چند سال که از فوتبال دور بودم در فصلی که گذشت چیزهایی دیدم که واقعاً جای تأسف داشت. فکر نمی‌کردم که اینقدر وضع فوتبال ایران خراب باشد. در فصلی که گذشت چیزهایی در فوتبال دیدم که تا به حال ندیده بودم. باید شخصی یا سازمانی بیایید که بتواند جلوی این مسائل را بگیرد.

خوردبین در مورد مسئله مالکیت باشگاه پرسپولیس هم گفت: باید پرسپولیس را هم چند ساله اجاره بدهند تا تکلیف باشگاه مشخص شود. به نظر من امثال هدایتی و عابدینی می‌توانند باشگاه را اجاره کنند و پرسپولیس را به روزهای خوبش برگردانند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...