نسخه چاپی

واكنش تند آندو تیموریان به اتفاقات مهرآباد

كاپیتان تیم ‌ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از اتفاقات رخ داده در فرودگاه مهرآباد گفت، با این وضعیت رفتن به جام‌جهانی تنها یك رویاست.

به گزارش نما، آندرانیک تیموریان با انتقاد شدید از اتفاقات رخ داده در فرودگاه مهرآباد تهران اظها‌ر کرد: اتفاقاتی که در فرودگاه مهرآباد رخ داد، شرم‌آور و زشت بود. چطور می‌شود با بازیکنانی که نماینده 80 میلیون ایرانی هستند این طور برخورد می‌شود؟ شان و شخصیت بازیکنان و کادر فنی تیم ‌ملی زیر سوال رفت؛ بازیکنانی که برای تیم ‌ملی مجانی کار می‌کنند و چیزی کم نمی‌گذارند. مگر می‌شود بازیکنان یک ساعت در اتوبوس زندانی بمانند و کسی پاسخگویشان نباشد؟ مگر جز این است که این بازیکنان و کادر فنی تنها هدفشان شاد کردن دل مردم است؟

وی افزود: سرگردانی امروز در فرودگاه مهرآباد واقعا نوبر بود. نزدیک یک ساعت در اتوبوس زندانی بودیم و مردم باید بدانند صحبت‌هایی که در حمایت از تیم ‌ملی می‌شود، تنها یک حرف است و هیچ حمایتی تا این لحظه از ما صورت نگرفته است. دیدیم که برخی از بازیکنان‌مان هم سر مالیات مشکل داشتند و نتوانستند با ما به سفر بیایند. واقعا اتفاقات امروز شان و شخصیت بازیکنان را زیر سوال برد و شرم‌آور بود.

کاپیتان تیم ‌ملی ایران ا‌ضافه‌ کرد‌: شان و شخصیت بازیکنان تیم ‌ملی این نیست که سوار هواپیمایی این چنین شوند یا به خاطر برخی مسائل مالی بازیکنانش در اتوبوس حبس شوند. کسانی که این هواپیما را برای تیم ‌ملی گرفته‌اند آیا حاضرند خودشان با این هواپیما به تاشکند بروند؟ خطاب به مردم عزیزمان می‌گویم که با این وضعیت رفتن به جا‌م جها‌نی یک رویاست. این صحبت من بهانه‌جویی نیست و واقعیتی است که مردم باید آن را بدانند.

وی در پایان اظهاراتش گفت: برخی آقایان دوست ندارند که کا‌ر‌لوس کی‌روش با تیم ‌ملی کارش را ادامه دهد و آن قدر شخصیت بازیکنان و کادرفنی را با این کارهایشان پایین می‌آورند تا کادرفنی و بازیکنان کار را رها کنند و از تیم ‌ملی بروند.
منبع: ایسنا

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...