نسخه چاپی

رویانیان: نكونام را هم می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تمایلش برای جذب هافبك تیم ملی خبر داد و گفت: به مدیر برنامه‌های نكونام گفتم این بازیكن را می‌خواهم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت گفت: خوشحالم که در نیمه شعبان سرمربی و کادر جدید کار خود را آغاز کردند و امیدوارم موفق باشند.
رویانیان در خصوص خریدهای جدید این تیم تصریح کرد: یک دروازه‌بان می‌خواهیم و یک بازیکن دیگر در پست هافبک یا دفاع چپ جذب خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت انتقال خلعتبری به پرسپولیس عنوان کرد: اولین کسی که با وی صحبت کرد من بودم. با خانواده و پدرش هم صحبت کردم. خلعتبری به ما قول داد و یک مبلغی را هم مشخص کرد اما در حال حاضر این مبلغ بیشتر شده ضمن اینکه استقلال و سپاهان هم او را می‌خواهند. البته خداوکیلی خانواده خلعتبری پرسپولیسی هستند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال موفق به جذب نکونام نشود آیا وی برای خرید او اقدام خواهد کرد گفت: نکونام بازیکن بین المللی است و نباید از او استفاده ابزاری و خرابش کرد. به مدیر برنامه‌هایش در آلمان گفتم نکونام را می‌خواهم اما بدون حاشیه. البته خلعتبری را هم با شرایط خودم می‌خواهم همانطور که سایر بازیکنان را با شرایط خودم جذب کردم.

وی ادامه داد: من گفتم بالای سقف به بازیکنان پول دادم و این مبلغ هم متوسط 100 میلیون بیشتر است چراکه بیشتر آنها ملی پوش هستند. ما شرکت دولتی هستیم و سازمان لیگ خصوصی. باید بدانیم دولتی، خصوصی و قانون چیست.

۱۳۹۱/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...