نسخه چاپی

اعدام ده‌ها داعشی به دلیل فرار از میدان

جدیدترین تحولات میدانی شهر «حسكه» در شمال شرقی سوریه از اعدام ده‌ها داعشی به دلیل فرار از میدان و عدم رویارویی با ارتش سوریه و تدارك ارتش سوریه برای حمله به داعش از ۳ محور حكایت دارد.

به گزارش نما، منابع آگاه میدانی سوری اعلام کردند که وضعیت نیروهای ارتش سوریه در شهر «حسکه»، در شمال شرقی این کشور رو به بهبودی گذاشته و این نیروها اکنون ابتکار عمل را در میدان در دست دارند.

این منابع آگاه میدانی با اشاره به اینکه ارتش سوریه در آمادگی برای آغاز عملیات بیرون راندن گروه تروریستی تکفیری «داعش» از شهر حسکه است، مهمترین دلیل تعویق این عملیات را خودروهای بمبگذاری شده‌ای دانست که انتحاری‌های داعشی آنها را هدایت کرده و تلاش دارند، آنها را در نقاط تجمع ارتش منفجر کنند.

با این حال این منابع تاکید کردند که ارتش سوریه با این ترفند داعش با درایت برخورد می‌‌کند و هم اکنون با رسیدن استحکامات و تجهیزات نظامی جدید و تقویت نیروهای موجود، مسئولان امر درحال برنامه ریزی جهت آغاز عملیاتی گسترده از 3 محور علیه داعش در حسکه هستند.

از سوی دیگر، منابع محلی تاکید کردند که داعش اقدام به اعدام 30 نفر از عناصر خود به اتهام فرار از میدان جنگ و عدم رویارویی با ارتش سوریه در نبردهای جاری در اطراف شهر حسکه کرد.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...