نسخه چاپی

من پیش پدرم كارمیكردم از فوتبال بیشتر درمیاوردم

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در فصل گذشته مدعی شد، در دو سال گذشته تنها پنج میلیون تومان از این باشگاه دریافت كرده است.

به گزارش نما، امین منوچهری درمورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: به فکر این هستم که تیم جدیدی را انتخاب کنم. منتظر تعیین تکلیف باشگاه راه‌آهن بودم تا شرایط مناسبی پیدا کند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. با توجه به این مسئله و اینکه بازیکن آزاد هستم، ترجیح می‌دهم که جدا شوم.

وی در ادامه در خصوص تیم فصل آینده‌اش خاطرنشان کرد: من چند پیشنهاد دارم ولی تیم‌هایی نیستند که تمایل به بازی در آنها داشته باشم. فعلاً باید صبر کنم، چرا که تکلیف سرمربی و مدیریت بسیاری از تیم‌های لیگ برتری هنوز مشخص نیست. عجله‌ای برای انتخاب تیم ندارم و امیدوارم به تیمی بروم که از بازی کردن در آن احساس خوبی داشته باشم.

منوچهری در مورد دستمزدی که فصل گذشته از باشگاه راه‌آهن دریافت کرده است، گفت: من سال گذشته فقط پنج میلیون تومان از راه‌آهن گرفتم، در واقع در این دو سال پنج میلیون از راه‌آهن گرفتم و حالا ۱۰۰ میلیون تومان باید مالیات بدهم. حالا نمی‌دانم چطور حساب و کتاب می‌کنند ولی به خاطر پولی که نگرفتم باید اینقدر مالیات بدهم.

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در پایان تصریح کرد: من در این سال‌ها در فوتبال از لحاظ مالی هیچ پیشرفتی نداشتم و اگر پیش پدرم کار می‌کردم یا در یک اداره مشغول به کار می‌شدم وضعیتم از این بهتر بود. شما می‌بینید که اوضاع فوتبال ایران چقدر خراب است و تکلیف ۸۰ درصد تیم‌ها مشخص نیست. حداقل فوتبال را تعطیل کنند تا برویم دنبال کاری دیگر.

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...