نسخه چاپی

دمیدن رسانه‎های خارجی به پرونده زائران غیرایرانی

دادستان كل كشور با بیان اینكه پرونده هتل مشهد و زائران غیرایرانی در حال بررسی است، گفت: رسانه های خارجی در این خصوص سوار بر موج شده و به آن دامن می‎زنند.

به گزارش نما، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی روز سه شنبه در حاشیه همایش روحانیت و قرآن در دستگاه قضا، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی درمورد آخرین وضعیت پرونده هتل مشهد و زائران غیرایرانی افزود: همانطور که دادستان مشهد اعلام کرد، چند نفر در ارتباط با موضوع پرونده اکنون بازداشت شده‌اند تا از آنها تحقیق شود.

وی ادامه داد: این هتل پلمپ شده تا تحقیقات در مورد ابعاد مساله بهتر صورت بگیرد.

به گفته رییسی، برخی از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و بخش‎های مختلف زیر نظر دادستان مشهد در حال رسیدگی به این پرونده هستند.

دادستان کل کشور درمورد گزارش سم شناسی افزود: نمونه سم برای سم شناسی به تهران ارسال شد و امیدوارم طی روزهای آینده با توجه به تحقیقاتی که از بازداشت شدگان انجام می‎شود، ابعاد قضیه روشن شود.

وی ادامه داد: درمورد عمدی بودن قضیه و یا ناشی از غفلت بودن و همچنین استفاده از سموم برای کشتن حشرات نمی‎توان نتیجه قطعی اعلام کرد.

رییسی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی در رابطه با این موضوع سوار بر موج شده‎اند، تصریح کرد: باید بدانیم که این قضیه‎ای است که قوه قضاییه، نیروی انتظامی و دستگاه‎های مختلف روی آن کار می‎کنند و نباید اجازه موج سواری را به رسانه‎های خارجی بدهیم.

طی روزهای اخیر تعدادی از زائران عربستانی که در قالب تور سیاحتی در یکی از هتل‌های مشهد اقامت داشتند، به علت مسمومیت در بیمارستان امام رضا(ع) و یک بیمارستان خصوصی این شهر بستری شدند.

دادستان کل کشور در پاسخ به دیگر سوالی مبنی بر خبر بازداشت حمید بقایی معاون رییس جمهوری سابق گفت: وی اکنون بازداشت است و مسایلی نسبت به او مطرح است که در حال بررسی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۴/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...