نسخه چاپی

امروز آخرین مهلت دریافت كارت آزمون سراسری

داوطلبان آزمون سراسری برای دریافت كارت آزمون از طریق سایت سازمان سنجش تا امروز چهارشنبه 20 خرداد فرصت دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، داوطلبان آزمون سراسری سال 94 برای دریافت کارت آزمون تا امروز چهارشنبه 20 خرداد فرصت دارند که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» اطلاعیه‌ سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 اطلاعیه منتشر شده مراجعه کنند.

برای‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ انسانی‌، علوم‌ تجربی و زبان‌های خارجی‌ که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ هنر با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ 43 تقاضانامه‌ اعلام‌ داشته‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون‌ گروه هنر نیز جداگانه‌ صادر شده است‌.

این‌ دسته ‌از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون گروه‌ هنر را نیز علاوه‌ بر پرینت کارت‌ شرکت در آزمون ‌گروه آزمایشی‌ مربوط‌ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت ‌دارند. به عبارت دیگر برای‌ این‌ قبیل‌ داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون‌ صادر شده‌ است‌ که‌ لازم‌ است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ‌دریافت‌ کنند.
برای‌ آن دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ انسانی‌، علوم‌ تجربی و هنر که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ زبان‌های‌ خارجی‌ نیز با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ 44 تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون گروه زبانهای‌ خارجی‌ نیز صادر شده است‌.

این‌ دسته‌ از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون گروه‌ آزمایشی‌ زبانهای‌ خارجی‌ را نیز علاوه‌ بر کارت‌ گروه‌ آزمایشی‌ مربوط‌ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ دارند. به‌ عبارت دیگر برای‌ این‌ قبیل‌ از داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون صادر شده‌ است‌ که‌ لازم است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ کنند.
برای‌ آن دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌ و علوم‌ انسانی‌ که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در گروه‌ هنر و همچنین‌ گروه‌ زبان‌های‌ خارجی‌ با علامتگذاری‌ در ردیف‌های‌ 43 و 44 تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون (یک‌ کارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمایشی‌ اصلی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی یا علوم‌ تجربی‌ و یا علوم‌ انسانی‌ و دو کارت‌ دیگر به‌ ترتیب‌ برای‌ گروه‌ هنر و زبانهای‌ خارجی‌) صادر شده‌ است‌. این‌ قبیل‌ از داوطلبان‌ باید پرینت هر سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ دارند.

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 26 تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و نشانی محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org است.

آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه 21 خرداد، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه21 خرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 22 خرداد، داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه 22 خرداد در 365 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...