نسخه چاپی

پیگیری «دردسرهای عظیم ۲» در عمارتی سرسبز

عکس خبري -پيگيري «دردسرهاي عظيم ?» در عمارتي سرسبز

سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» به كارگردانی برزو نیك‌نژاد و تهیه‌كنندگی مهران مهام از نیمه فروردین امسال در سوهانك كلید خورد و تاكنون حدود ۶۰ درصد آن جلوی دوربین رفته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، گروه سازنده سری دوم سریال دردسرهای عظیم اخیرا در منطقه پاسداران ضبط داشتند و سپس دوباره به سوهانک رفتند.

این سریال برای پخش در ایام ماه رمضان از شبکه سوم سیما تولید می‌شود. روز گذشته بخشی از سکانسهایی که مربوط به شمال کشور می‌شود، در حیاط عمارتی سرسبز در تهران که نزدیک لوکیشن اصلی سریال در سوهانک قرار دارد، تصویربرداری شد. این قسمتها در قصه مربوط به دیدار بهار و لطیف (به ترتیب با بازی الناز حبیبی و جواد عزتی) با فرحان (مهدی هاشمی) است که برای صورت دادن کاری به ملاقات او در شمال آمده‌اند. گروه امروز نیز در سطح شهر تهران تصویربرداری خواهند داشت.

صداگذاری سریال را نیز عرفان ابراهیمی به تازگی آغاز کرده است و موسیقی سریال را حمیدرضا صدری می‌سازد.
مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی، ساحل بکرانی(نوزاد) و... در این سریال بازی دارند.

این سریال در 26 قسمت برای پخش در ماه رمضان امسال ساخته می‌شود. نویسندگی این سری را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی همزمان با تصویربرداری برعهده دارند و در خلاصه داستان آن آمده: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آندو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند، اما... .

به گزارش فارس، سایر عوامل اصلی «دردسرهای عظیم 2» عبارتند از: مدیر تولید: شاپور دلدار، دستیار یک کارگردان: احسان سجادی حسینی، دستیار 2: نوید صلاحی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر تصویربرداری: فرشاد گلسفیدی، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: حسین غضنفری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، صحنه آرا: قاسم گنجعلی، سرپرستان گریم: محمد سیه پوش، فرنوش رضایی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده و دستیار تهیه: حامد مختاری، عکاس:هلیا رضایی،مشاور رسانه‌ای:هادی داداشی.

۱۳۹۴/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...