نسخه چاپی

درخواست نمایندگان برای جلسه غیر علنی با نوبخت و فانی

نماینده مردم اسدآباد در مجلس از ارائه درخواست ۱۷۵ نماینده به هیات رئیسه برای برگزاری جلسه غیر علنی با محمدباقر نوبخت و علی اصغر فانی خبر داد.

به گزارش نما، در جلسه علنی امروز مجلس بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در تذکری خطاب به هیات رئیسه اظهار داشت: هفته گذشته ۱۷۵ نفر از نمایندگان در نامه ای به هیات رئیسه خواستار برگزاری نشست غیر علنی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش شدند تا در این جلسه، مشکلات فرهنگیان به طور دقیق تر بررسی شود.

وی با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر در روز گذشته تاکید کرد: با توجه به اینکه شاید برخی از نکات در جلسه علنی قابل گفتن نباشد و با توجه به درخواست این تعداد از نمایندگان، تقاضا دارم هر چه سریعتر این موضوع را در دستور کار قرار دهید.

روز گذشته طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در ۱۰ بند و با ۶۴ امضا از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد؛ براساس اعلام برخی اعضای هیات رئیسه مجلس، وزیر آموزش و پرورش دو هفته برای توضیح به طراحان استیضاح در کمیسیون آموزش و تحقیقات فرصت دارد و پس از آن استیضاح در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

از جمله مهمترین محورهای استیضاح فانی که در طرح استیضاح قید شده است، می توان به ناتوانی وزیر در اداره منابع مالی وزارتخانه و نارضایتی فرهنگیان، افزایش مطالبات مالی فرهنگیان و شرایط نابسامان در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.

۱۳۹۴/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...