نسخه چاپی

سرهنگ رحیمی راد به میزان خبر داد

رفع تصرف 20 میلیاردی از اراضی ملی

فرمانده انتظامی شهرستان قصر قندسیستان و بلوچستان از رفع تصرف 400 هكتار از زمین های تصرف شده به ارزش 20 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما سرهنگ دوم یحیی رحیمی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این خبر اظهار کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با دادگستری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درخصوص رفع تصرف و تعرض 10 حلقه چاه آبی و موتورخانه های پمپاژ آب و 400 هکتار از اراضی ملی با استفاده از امکانات موجود،رفع تصرف و تعرض شد.

وی درادامه تصریح کرد: با توجه به جو عمومی و فرهنگ حاکم بر منطقه همچنین احتمال بروز مشکلات از سوی مردم برای پرسنل اعزامی به این ماموریت، با ارائه آموزش های لازم و تدابیر خاص به عمل آمده و با استفاده از ماموران با تجربه نسبت به این امر مهم در شهرستان اقدام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قصر قند افزود: بر این اساس ماموران یگان امداد و عوامل پاسگاه انتظامی «ساربوک» با استفاده از همه امکانات با هماهنگی‌های صورت گرفته نسبت به رفع تعرض و تصرف املاک مورد نظر اقدام کردند.

سرهنگ دوم یحیی رحیمی راد خاطر نشان کرد: براین اساس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قصر قند از خدمات و مساعدت های صورت گرفته توسط پلیس تقدیر کرده است.

۱۳۹۴/۳/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...