نسخه چاپی

خاتمی: هدایت پرونده اتمی با رهبری است

امام جمعه موقت تهران گفت: همگان باید بدانند كه هدایت پرونده هسته‌ای و مذاكره با آمریكا در دست مقام معظم رهبری است و ایشان این پروژه را مدیریت می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی در مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت امام زمان(عج) در میان زائران در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ از ابتدای انقلاب آرزو دارد که ملت ایران خسته شود اما باید بداند که این ملت ایران است که آنها را خسته خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در مدت 33 سال از انقلاب اسلامی آنها کوشیدند تا با توطئه‌های داخلی، جنگ، بحث هسته‌ای، فشارهای اقتصادی و تحریم‌های اخیر، ملت بزرگ ایران را نسبت به نظام ناامید کنند ولی به لطف خدا، راه به جایی نبردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به دو آرزوی دیگر دشمنان ملت ایران اشاره کرد و افزود: البته آنان آرزوهایی دیگری نیز دارند که یکی از این آرزوها این است که ملت ایران از دین خداحافظی کند و در این ارتباط دین در زندگی مردم جایگاهی نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: برای تحقق این آرزو، رئیس جمهور آمریکا صراحتاً اعلام کرد که نمی‌توانیم با ایران مذهبی مقابله کرد و باید دینداری را از این ملت گرفت.

خاتمی با اشاره به نظام اسلامی ایران افزود: بی‌شک نه تنها آمریکا و اتحادیه اروپا بلکه تمام جهان کفر، نظام اسلامی در ایران را بر نمی‌تابند و در این راستا آنان سعی دارند با بزرگ نمایی برخی سنت‌ها در جامعه ایرانی مانند سیزده بدر، نوروز و چهارشنبه سوری مردم از دین خداحافظی کنند.

خاتمی با اشاره به آرزوی دشمنان گفت: آرزوی دیگر دشمنان این است که ما در اصول سازش کنیم و دست از شعارهای اصولی انقلابی بر داریم اما ملت ایران به پیروی از قرآن کریم، ذره‌ای در اصول خود کوتاه نخواهد آمد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره ) از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند، ادامه داد: باید بدانیم که شرارت شیطانی آمریکا کوچک نشده بلکه خباثت این رژیم در تمام دنیا از جمله بحرین، عراق، پاکستان و افغانستان رو به فزونی است و سرمداران این رژیم پلید، ستاد عملیات تخریب علیه ایران را در واشنگتن طراحی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله‌ هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: اخیراً برخی سایت‌ها درباره بحث هسته‌ای ایران نظرسنجی کرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری در ارتباط با این‌گونه نظر سنجی‌ها اظهار داشت: این‌گونه کارها با هدف زمینه‌سازی برای سازش است و همگان باید بدانند که هدایت پرونده هسته‌ای و مذاکره با آمریکا در دست مقام معظم رهبری است و ایشان این پروژه را مدیریت می‌کنند.

امام جمعه تهران ادامه داد: ولایت فقیه یک رهبر سیاسی نیست بلکه یک رهبر دینی است که ادامه دهنده راه امامان معصوم است و آنانی که عاشق امام زمان(عج) هستند تمام عشق و علاقه خود را یکجا نثار نائب ایشان یعنی مقام معظم رهبری می‌کنند.

وی در ادامه به ویژگی‌های جامعه مهدوی اشاره کرد و گفت: جامعه ولایی از ویژگی‌های جامعه مهدوی است و آنانی که ولایت خدا، رسول خدا و امام علی (ع) را پذیرفته‌اند، در زمره حزب‌اللهی‌ها به شمار می‌روند.

خاتمی معنویت، تدین، اخلاق، عدالت، حکومت صالحان، رفاه مناسب اقتصادی، مهر مقدس و خشم مقدس را از ویژگی‌های این جامعه دانست.

وی همچنین به ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: نیمه شعبان جهان به وجود این نور روشنگر جهان هستی، روشن شد و سرانجام مهدی موعود(ع) با ظهور خویش جهان پر از عدل و داد خواهد کرد.

۱۳۹۱/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...