نسخه چاپی

باقری: پرسپولیس شده بچه یتیم فوتبال!

باقری از بلاتكلیفی باشگاه پرسپولیس كلافه است و امیدوار است هر چه زودتر مشكلات این تیم حل شود.

به گزارش نما ، کمک مربی برانکو ایوانکوویچ که این روزها در حال استراحت است و سعی می‌کند کمتر در مورد مسائل فوتبالی اظهارنظر کند در گفتگویی با خبرورزشی گلایه‌هایش از شرایط این روزهای پرسپولیس را بر زبان آورد.

باقری در مورد لیستی که عنوان می‌شود توسط برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفته اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید: شایعه است باور نکنید. این شایعات را شما مطبوعاتی‌ها می‌سازید و خودتان هم پیگیر ماجرا می‌شوید اما من از لیست برانکو بی‌خبر هستم.

او در پاسخ به دلایل دور شدن پرسپولیس از سطح اول فوتبال ایران و ناکامی‌های اخیر این تیم گفت: یکی، دو دلیل نیست؛ پرسپولیس بیشتر از هر چیزی از بی‌برنامگی و نداشتن مدیریت اصولی رنج می‌برد. شما همین سپاهان اصفهان را ببینید. به نظر شما استارت موفقیت فعلی این باشگاه از چه زمانی خورده است؟ از سال 1380 و درست شروع لیگ حرفه‌ای کشور. شما لیگ را ورق بزنید، متوجه می‌شوید چگونه سپاهان، خود را بالا کشیده است. این تیم اصفهانی می‌تواند الگوی خوبی برای همه باشگاه‌های ایرانی باشد.

باقری در ادامه با گلایه از شرایط پرسپولیس ادامه داد: کدام پرسپولیس؟ پرسپولیس که نه صاحب دارد و نه تکلیفش مشخص است. متأسفانه پرسپولیس امروز بچه یتیمی است که هرکس از گرد راه می‌رسد، یک پس‌گردنی به آن می‌زند! دیدید که این همه از سپاهان تعریف کردم. احترام خاصی برای این تیم بزرگ و هوادارانش قائل هستم اما خود شما پس از قهرمانی سپاهان چقدر مطلب از این تیم نوشتید؟ مطمئن باشید اگر پرسپولیس یا استقلال قهرمان می‌شدند، شرح، عکس و مطالب بیشتری نوشته می‌شد اما متأسفانه حالاحالاها این اتفاق نمی‌افتد. از طرفی سپاهانی‌ها هم زیرکانه در سایه حاشیه‌های استقلال و پرسپولیس دارند حرکت می‌کنند و چپ و راست قهرمان می‌شوند.

پاسخ باقری درباره استفاده سپاهانی‌ها هم از بودجه دولتی در نوع خود جالب است: نوش جان‌شان! من مشکلی با این موضوع ندارم اما چرا به پرسپولیس نمی‌رسند. متأسفانه همین بی‌توجهی و مدیریت‌های اشتباه دارد پرسپولیس را نابود می‌کند.

باقری درباره شایعه حضور عابدینی در راس مدیریت پرسپولیس هم گفت: هرچند تجربه در فوتبال این مملکت نشان داده اگر 99 درصد خبری به یقین نزدیک باشد، باید به آن یک‌درصد فکر کرد که احتمال دارد نشود! با این وجود خوشحال می‌شوم مدیرانی مثل امیر عابدینی که از جنس فوتبال هستند، به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شوند نه مدیرانی که هیچی از فوتبال نمی‌دانند!

انتقاد دیگر باقری به مشکلات مالی این تیم است که باعث شده آنها هزینه جراجی نوراللهی را هم در اختیار نداشته باشند: این هم از آن مشکلات خنده‌دار است. توی حساب باشگاه‌های افغانی هم 20 میلیون وجود دارد که بخواهند هزینه عمل جراحی بازیکن خود را بدهند اما توی حساب پرسپولیس نیست! همین برخوردها بازیکن را دلسرد می‌کند چون می‌بیند هنگام مصدومیت هیچ‌کس به فکرشان نیست.

وی ادامه داد: طارمی حق دارد به کویت برود. ما الان بازیکنان خوبی داریم ولی متأسفانه هیچ چیز سر جای خودش نیست و قدر آنها را نمی‌دانیم. ستاره‌های سایر تیم‌ها که به‌موقع پول می‌گیرند و باشگاه به قراردادشان پایبند است، مگر سرشان درد می‌کند بیایند و برای دریافت پول خود ماه‌ها بدوند. باعث و بانی‌اش هم بی‌توجهی مسئولان و حضور مدیرانی در فوتبال است که هیچی بلد نیستند.

باقری در ادامه در ناامیدی کامل به هواداران اعلام می‌کند فصل آینده هم این تیم به مشکل بر خواهد خورد: با این وضعیتی که من می‌بینم، هیچ امیدی به لیگ پانزدهم هم نیست. البته امیدوارم آقای نصرا... سجادی که خودش خاک فوتبال را خورده، تصمیم درستی برای پرسپولیس بگیرد و این باشگاه بزرگ را نجات بدهد. او می‌تواند از تجربیات بزرگان استفاده کند و قبل از انتخاب هیأت مدیره از افراد استخوان خرد کرده در پرسپولیس مشورت بگیرد و عجولانه تصمیم نگیرد که دوباره پرسپولیس از چاله به چاه بیفتد.

۱۳۹۴/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...