نسخه چاپی

تلویزیون سوریه: ایران حامی قوی سوریه است

تلویزیون دولتی سوریه در گزارشی به مناسبت پانزدهمین سالگرد درگذشت حافظ اسد اعلام كرد گذشت زمان نشان داده ایران یك هم‌پیمان قوی در قضیه فلسطین و سوریه است.

به گزارش نما به نقل از فارس، تلویزیون دولتی سوریه در گزارشی به مناسبت پانزدهمین سالگرد درگذشت رئیس جمهور سابق این کشور که وی را «رهبر جاویدان» توصیف کرده است، اعلام کرد که سوری‌ها در مراسم گرامیداشت حافظ اسد کلمات موسس سوریه جدید، شجاعت و اطمینان وی به پیروزی اصحاب حق در برابر دشمن را به یاد خواهند آورد.

در ادامه این گزارش آمده است که تدبیر رئیس‎جمهور فقید سوریه تنها به شناخت دشمنان منحصر نمی‌شد، بلکه در انتخاب دوستان و حامیان سوریه نیز بوده است و درک درستی از این مساله داشته است.

تلویزیون سوریه همچنین اعلام کرد که حافظ اسد نگرش راهبردی خود نسبت به ایران و همپیمانی با این کشور را به خوبی نشان داد و از ابتدای انقلاب اسلامی ایران در کنار این کشور که بر حمایت از قضیه فلسطین تاکید کرده بود، قرار گرفت و گذشت زمان نیز نشان داده که این کشور مهمترین پشتیبان قضیه فلسطین است و ثابت کرده است که در کنار ملت های مظلوم در برابر متجاوزان و ظالمان می ایستد.

در ادامه این گزارش آمده است: علاوه بر آن، گذشت زمان طی سال های اخیر و حمایت تهران از ملت سوریه در دوره بحران، این کشور را در ردیف بهترین و قوی ترین همپیمانان منطقه‌ای سوریه قرار داده است.

۱۳۹۴/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...