نسخه چاپی

كری : در آخرین مرحله به مذاكرات می‌پیوندم

وزیر امور خارجه آمریكا هنگام مرخصی از بیمارستان گفت: برای ادامه تلاش‌ها در این لحظه حساس در مذاكرات هسته‌ای راهی محل مذاكرات خواهم شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا که به علت شکستگی در ناحیه ران پای راست خود بستری شده بود هنگام مرخصی از بیمارستان گفت: من به طور کامل در جریان مذاکرات هسته‌ای با ایران قرار داشتم و اواخر ماه ژوئن در زمان مناسب به این مذاکرات می‌پیوندم.

وزیر امور خارجه آمریکا ادامه داد: من به طور کامل وارد این مذاکرات خواهم شد و تاکنون نیز چنین بوده است. ثانیه‌ای از مذاکرات هسته‌ای را ازدست نداده‌ام .

کری همچنین هنگام مرخصی از بیمارستان به خبرنگاران گفت که قصد دارد پس از رایزنی‌های استراتژیک و استراتژی با چین در روزهای 22 تا 24 ژوئن در ژاپن به محل مذاکرات هسته‌ای سفر کند و به این مذاکرات بپیوندد.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ من برای شرکت در آخرین مرحله از مذاکرات با ایران به محل این مذاکرات می‌روم و هنوز کار زیادی برای انجام دادن روز میز مذاکره قرار دارد.

وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره‌ی گزارشاتی مبنی بر احتمال تمدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 بیان کرد: ما کاملا خواستار رسیدن به توافق تا پایان ماه هستیم. من فکر می‌کنم که این موضوع به دلایل مختلفی حائز اهمیت است.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...