نسخه چاپی

امیدوارم تفكرات كی‌روش به سود ما باشد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال می‌گوید اقدام كی‌روش در زمینه جوانگرایی تیم ملی خوب است و امیدواریم كه تمامی پازل‌ها برای موفقیت تیم ملی در كنار یكدیگر قرار بگیرند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم امیر حاج‌رضایی در خصوص تغییراتی که در تیم ملی به وجود آمده است، اظهار داشت: در فاصله یک جام جهانی تا یک جام‌جهانی دیگر، تغییرات زیادی در تیم‌های فوتبال ایجاد می‌شود. طبیعی است که بازیکنان بالای 30 سال در حال حاضر شانس کمی برای بازی کردن در جام‌جهانی بعدی دارند و نمونه چنین تغییری را در تیم ملی انگلیس هم شاهد هستیم. این تغییرات مبنای علمی و تجربی دارند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی در این زمینه اقدام مثبتی را انجام داده است. این را هم باید در نظر گرفت که گروه ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 آسان است و آسان بودن این گروه باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تیم ملی، در بازی مقابل تیم‌های ساده، استرس‌ها را از خودشان دور کنند. کی‌روش می‌تواند در مرحله بعدی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را با کیفیتی مناسب در اختیار داشته باشد.

مربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظرتان کی‌روش تیم خوبی را برای جام جهانی بعدی آماده خواهد گرفت، گفت: این موضوع بستگی به یک فاکتور ندارد و خیلی مسائل باید به عنوان یک پازل در کنار هم قرار بگیرند. به هر حال او در پرتغال هم با جوانان کار کرده و نتایج خوبی گرفته است. من معتقدم تیم ملی برای موفقیت باید درگیر اتفاقات حاشیه‌ای و استرس‌زا نباشد.

حاج‌رضایی خاطرنشان کرد: نمونه اتفاقاتی که به‌عنوان مثال در فرودگاه رخ داد می‌تواند به تیم ملی استرس بدهد و این به ضرر تیم کی‌روش خواهد بود. امیدوارم تیم او در آینده آرامش داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...