نسخه چاپی

انتقاد یك مرجع تقلید از بدحجابی در كشور

آیت‌الله سبحانی حل معضل بدحجابی در كشور را یكی از مهم‌ترین مسائل دانست و گفت: حجاب در جامعه لگدمال شده است و لازم است هرچه سریعتر در جهت مقابله با بدحجابی و بی بندوباری اقدام اساسی شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: آیت‌الله سبحانی حل معضل بدحجابی در کشور را یکی از مهم‌ترین مسائل دانست و گفت: حجاب در جامعه لگدمال شده است و لازم است هرچه سریعتر در جهت مقابله با بدحجابی و بی بندوباری اقدام اساسی شود.

این مرجع تقلید در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور به تبیین اهمیت مقوله امنیت و لزوم مقابله با مظاهر بی‌امنیتی در جامعه اسلامی پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) امنیت را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی دانست و خاطرنشان کرد: دو نعمت هستند که تا هنگامی که انسان آن را از دست ندهد قدر آن را نمی‌داند، یکی نعمت سلامتی و دیگری امنیت، لذا باید قدر نعمت امنیت در جامعه را بیش از پیش بدانیم.

این مرجع تقلید معضل بدحجابی در کشور را یکی از مهم‌ترین مسائلی دانست که لازم است هر چه سریعتر با آن برخورد جدی شود.

وی تاکید کرد: امروز در قم و سایر شهرهای کشور حجاب لگدمال شده است و لازم است هرچه سریعتر در جهت مقابله با بدحجابی و بی بند و باری اقدام اساسی شود.

آیت‌الله سبحانی بدحجابی را دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی دانست و خطاب به فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: حجاب و عفاف بنا بر فرمایشات امام راحل(ره) به عنوان یک نماد برای جمهوری اسلامی شده است و نباید اجازه داد افرادی به بهانه‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلام در قالب بدحجابی دهن کجی کنند.

این مرجع تقلید گسترش بعضی موارد بدحجابی در شهر مقدس قم را برنامه‌ریزی شده دانست و گفت: گاهی اوقات مشاهده می‌شود، افراد بد حجابی به شهر قم می‌آیند و عمدا به اطراف حرم رفته و در آنجا سعی در شکستن قبح بدحجابی می‌کنند که لازم است برخورد سریع و قاطعی با این گونه افراد شود و اگر با چند مورد از این افراد برخورد جدی شود دیگر افراد سودجو از انجام اینگونه موارد خودداری می‌کنند.

آیت‌الله سبحانی در پایان، تقویت ایمان و خداباوری در افراد جامعه را عامل اساسی حفظ و تقویت امنیت دانست و گفت: اگر در یک جامعه اسلامی ایمان و اعتقاد به معاد افزایش پیدا کند امنیت نیز به همان اندازه در آن جامعه گسترش می‌یابد، لذا باید تلاش کرد با تقویت اعتقادات دینی مردم وقوع جرم و بی امنیتی در جامعه را کاهش داد.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...