نسخه چاپی

حیدری: دست عده‌ای از كشتی‌گیران رو شد

عکس خبري - حيدري: دست عده‌اي از کشتي‌گيران رو شد

نایب رئیس فدراسیون كشتی گفت:‌ قبل از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی برخی از گوش شكسته‌ها خود را به خواب خرگوشی زده بودند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علیرضا حیدری در خصوص برگزای مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اظهار داشت: کلیت مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی خوب بود و دست برخی از نفرات نیز در این مسابقات رو شد.

وی افزود: عده‌ای از کشتی‌گیران در خواب خرگوشی بودند و فکر می‌کردند که می‌توانند همین‌گونه با کشتی‌های بد به کارشان ادامه دهند. برخی نیز باید کار تاکتیکی زیادی انجام دهند تا به سطح یک کشتی برسند و با این شرایط فاصله زیادی دارند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به نتایج کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: در کشتی فرنگی مشخص شده که همچنان در حالت سرپا مشکل داریم و به این دلیل که همیشه دنبال گرفتن اخظار بوده‌ایم و کاری به مسائل فنی نداشته‌ایم اما فرنگی‌کاران باید کشتی در سرپا را قوی‌تر کنند تا به مشکل بر نخورند.

حیدری در خصوص حاشیه‌هایی که در کشتی امید نوروزی و کشتی نگرفتن حمید سوریان رخ داد، عنوان کرد: باید موضعی منطقی بگیریم. گاهی حساسیت‌هایی ایجاد می‌شود و با یک امتیاز کم و زیاد شدن آرزوهای یک کشتی‌گیر قهرمان جهان فرو می‌ریزد و به همین دلیل او از کوره در می‌رود، هر چند من این موضوع را تأیید نمی‌کنم اما باید موضع ما دور از منطق نباشد.

وی ادامه داد: کشتی آماتوری است و یکی مثل سوریان حق دارد که هرکاری که صلاح می‌داند، انجام دهد. ما اجباری برای کشتی گرفتن او نداریم که حتما باید روی تشک برود و مقابل وی موضع بگیریم. قانون این بود که همه در انتخابی شرکت کنند و حمید کشتی نگرفته است، البته فضا در کشتی باز است و او به اردو دعوت می‌شود و ما نیز با او بد رفتار نمی‌کنیم.

۱۳۹۴/۳/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...