نسخه چاپی

خبری خوب برای استقلالی ها

رییس باشگاه اوساسونا اعلام كرد جواد نكونام به طور قطع از این تیم جدا خواهد شد.میگل آرچانكو رییس جدید باشگاه اوساسونا روز پنجشنبه در نشست خبری خود درباره ادامه همكاری این باشگاه با جواد نكونام، گفت: تقریبا به طور صددرصد می‌توانم بگویم كه نكونام از ما جدا خواهد شد.

مارتین گونزالس و خوزه گومز نمایندگان ما در مادرید در یکی، دو روز آینده با نماینده نکونام صحبت خواهند کرد تا دو طرف به بهترین توافق ممکن برای جدایی نکونام دست پیدا کنند.

وی با اشاره به این که نکونام قطعا اوساسونا را ترک خواهد کرد، گفت: در نخستین فصل حضور نکونام در اوساسونا او فراتر از انتظار ظاهر شد و همه ما را شگفت زده کرد، اما در آن فصل و فصل‌های بعد می‌توانستیم دو نکونام داشته باشیم. این بدین معنی است که شاید نکونام می توانست بهتر هم ظاهر شود. البته یکی دیگر از دلایل جدایی نکونام این می‌تواند باشد که او از حضور در اوساسونا خسته شده است.

رییس جدید باشگاه اوساسونا در ادامه گفت: مارتین گونزالس در حال پیگیری کارها است تا جایگزین خوبی در خط هافبک برای نکونام پیدا کند. در این صورت باشگاه با جذب یک بازیکن جدید دست به اقدامی می زند که هم فنی است و هم به اوضاع اقتصادی باشگاه کمک می‌کند. در حال حاضر به دلیل وضعیت مالی خاصی که باشگاه دارد و مشکلات اقتصادی نمی‌توانیم دستمزد نکونام را پرداخت کنیم.

آرچانکو که بیستمین رییس باشگاه اوساسونا محسوب می‌شود، درباره جدایی نکونام گفت: هر باشگاهی که نکونام را می‌خواهد باید 2.5 میلیون یورو بابت رضایت نامه این بازیکن به اوساسونا بپردازد و ما امیدواریم که این پول را به دست آوریم. با این حال در چنین شرایطی مخارج و دریافت‌ها غیر قابل پیش‌بینی است.

رییس باشگاه اوساسونا درباره وضعیت دیگر بازیکن ایرانی این باشگاه یعنی مسعود شجاعی هم گفت: مسعود هم وطن جواد است و هر دو ایرانی هستند، اما آنها دو قرارداد مجزا دارند و در دو پست متفاوت بازی می‌کنند و دو شخصیت کاملا جداگانه دارند.

به گزارش ایسنا،باشگاه اوساسونا که در وضعیت بد اقتصادی کنونی اسپانیا همانند سایر باشگاه‌های این کشور با مشکلات مالی مواجه است، قصد دارد در آغاز فصل جدید چند بازیکن خود را به فروش برساند تا به وضع مالی خود سر و سامان دهد که جواد نکونام هم یکی از این بازیکنان است.

۱۳۹۱/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...