نسخه چاپی

دونگا: فشار خیلی زیادی روی برزیل است

تیم ملی برزیل كار خود در كوپا آمریكای 2015 شیلی را بامداد فردا مقابل پرو شروع خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، برزیل با اتکا به ستارگانی چون نیمار، آلوس و تیاگو سیلوا، بسیار امیدوار است تا بتواند نهمین عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرد. این قهرمانی می تواند مرهمی بر زخم های جام جهانی 2014 نیز باشد.

کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل در نشست خبری بازی با پرو گفت:" کوپا آمریکا یکی از سخت ترین تورنمنت های دنیاست. ما تا قبل از سال 1989، 40 سال در فتح این جام ناکام بودیم.در تمام آن سال های ناکامی، برزیل بهترین بازیکنان ممکن را در اختیار داشت. ما با وجود قهرمانی در جام جهانی نمی توانستیم کوپا آمریکا را فتح کنیم.

در حال حاضر همه تیم ها پیشرفت کرده اند و قهرمانی دشوارتر از گذشته نیز شده است. روی برزیل برای قهرمان شدن در این تورنمنت، فشار خیلی زیادی وجود دارد و همه از ما انتظار موفقیت دارند. با این حال توجه من فعلا فقط روی بازی با پرو است و قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

جام جهانی برای ما آنطور که می خواستیم پیش نرفت اما به کمک بازیکنان باتجربه و خوبی که در اختیار داریم، می خواهیم قهرمان کوپا آمریکا شویم. دو بازیکن ما (نیمار و آلوس) نقش مهمی در قهرمانی بارسلونا در چمپیونزلیگ ایفا کردند و امیدوارم اینجا هم به کمک ما بیایند."

۱۳۹۴/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...