نسخه چاپی

سامانه ۱۱۱منجر به رفع مشكلات مردم خواهد شد

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: سامانه ۱۱۱منجر به شناسایی كاستی‌های دستگاه‌های دولتی و رفع مشكلات مردم خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت محمد نهاوندیان در بازدید از سامانه 111اظهار کرد: مشکلات مالی در کشور در نتیجه نبودن شغل با درآمد مکفی برای سرپرست خانوار است و بسیار امیدواریم با ایجاد رونق و بالا رفتن جاذبه اقتصاد ایران برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی، فرصت‌های لازم برای جوانان این مرز و بوم ایجاد شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری افق آینده کشور را بسیار روشن توصیف کرد و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: دولت تلاش دارد در صحنه دیپلماتیک همه موانع تحریم را بشکند.

وی گفت: تفاهم‌نامه ژنو نشان داد که می‌توان یک گام به جلو برداشته و با کنار رفتن موانع تحریم ولو در زمینه‌های مشخص، صادرات غیرنفتی با جهش روبرو شود.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: امیدواریم با رفع کامل تحریم‌ها به آنچه شایسته تولید و صادرات کشور در صحنه جهانی است، برسیم.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه با برطرف شدن مشکل اشتغال، بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی حل خواهد شد، اظهار داشت: در واقع ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان صاحب ایده و فکر در کشور نیازمند تامین مالی برای ایجاد شغل هستند که با تقویت صندوق کارآفرینی امید تلاش داریم که تجدید منابع مالی برای ابتکارات خرد و کوچک به‌وجود آید.

نهاوندیان در خصوص فعالیت‌های سامانه تلفنی 111 در استان خراسان شمالی گفت: این سامانه به دلیل ایجاد ارتباط مستقیم بین مردم و رییس جمهوری منجر به شناسایی کاستی‌های دستگاه‌های دولتی و رفع مشکلات مردم خواهد شد تا بتوان قدری از مسائل مردم را حل کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح و با گسترش پوشش بیمه همگانی در یک سال گذشته همه افرادی که قبلا بیمه نداشته‌اند، زیر پوشش بیمه درمانی قرار گرفته‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد: در طول 22 ماه گذشته تورم به کمتر از 15 درصد کاهش یافت و اقتصاد و تولید ملی که مرتبا با کاهش رشد مواجه بود، در حال حاضر شاهد رشد اقتصادی بوده که البته باید این رشد با شتاب بیشتر به سمت جلو حرکت کند.

نهلوندیان ادامه داد: در استان خراسان شمالی با تصمیمات اتخاذ شده دولت بر روی زیرساخت‌های این استان، چرخ‌های رونق به چرخش درخواهد آمد و فرصت‌های شغلی با درآمد مکفی برای جوانان ایجاد خواهد شد.

وی در این بازدید به یکی از تلفن‌های مردم پاسخ و دیدگاه‌ها و مشکلات آنان را جهت رسیدگی ثبت کرد.

همچنین رییس دفتر رییس جمهوری در بازدید از بخش‌های شورای هماهنگی بانک‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، صندوق کارآفرینی امید و بهزیستی و بنیاد مسکن در این سامانه در جریان روند رسیدگی به درخواست‌ها و تقاضای مردم استان خراسان شمالی قرار گرفت.

۱۳۹۴/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...