نسخه چاپی

آزمون: نباید تركمنستان را دست‌كم بگیریم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط اردویی و حضور بازیكنان جوان در این تیم گفت: جوانان بسیار خوبی اضافه شده اند. كی روش جسارت زیادی دارد و این را دوباره نشان داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار آزمون درباره حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: همیشه تیم ملی اردوهای خوبی داشته ولی بعضا امکاناتی که مدنظر تیم ملی است فراهم نمی‌شود. همه تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف برای مردم هستند. باید از این تیم‌ها حمایت کرد. ما هم البته بی‌توجه به کمبودهای احتمالی کار خودمان را انجام می دهیم و سعی می کنیم مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی و ادغام با بازیکنان با تجربه تر به ایسنا، گفت: فکر می‌کنم جوانها به اعتماد سرمربی تیم ملی جواب دادند. کاری که سرمربی تیم ملی انجام داد، بی‌نظیر بود. پیدا کردن بازیکنانی همچون مهدی ترابی، میلاد محمدی، حسین کنعانی و ... از دل لیگ کار هر مربی‌ای نیست اما کی روش نشان داد مربی تیزبینی است.

مهاجم جوان تیم‌ ملی ادامه داد: خوشحالم می‌بینیم این تصمیم شجاعانه سرمربی تیم ملی با حمایت اهالی فوتبال روبه رو شده است. تنها باید بدانیم حضور جوانان و جا افتادن آنها زمان‌بر است و باید همه کمک کنند تا این دوران به خوبی سپری شود. خدا را شکر مهدی ترابی هم گل پیروزی‌بخش ایران برابر ازبکستان را به ثمر رساند تا مهر تاییدی باشد بر انتخاب‌های کی روش.

آزمون با بیان اینکه جوانترهای تیم از باتجربه‌هایی نظیر تیموریان، شجاعی و منتظری یاد می‌گیرند، گفت: ما جوانها از تجربیات این بازیکنان استفاده می‌کنیم. خوشبختانه احترام زیادی در تیم وجود دارد و همه برای هم می‌جنگند. تیم ملی هم‌دل است و این هم‌دلی بیشتر هم خواهد شد.

او درباره رویارویی با ترکمنستان و حضور برابر همزبان‌های خود در نخستین دیدار انتخابی جام جهانی گفت: دو بازیکن این تیم را به خوبی می شناسم. آنها در لیگ ازبکستان بازی می‌کنند. بازیکنان خوبی دارند. نباید آنها را دست کم بگیریم؛ اما درباره سوالتان باید بگویم من ایرانی هستم و برای وطنم می‌جنگم و برای من فرقی نمی کند چه تیمی جلوی ما بازی می‌کند. باید با قدرت برابر این تیم به میدان برویم. نباید ازبکستان را دست کم بگیریم چرا که بازی‌های اول در چنین تورنمنت‌هایی بسیار سخت است.

بازیکن ایرانی تیم روبین‌کازان درباره دو پیروزی تیم ملی والیبال ایران در کازان و در واکنش به اینکه " با این دو پیروزی می توانی در این شهر سرت را بالاتر بگیری" گفت: در روسیه والیبال رشته اول مردم این کشور نیست. آنها به ترتیب هاکی، فوتبال و بعد والیبال را دوست دارند. روس‌ها آدم‌های سردی هستند و با این دو برد، اتفاقی برای من در روسیه نمی‌افتد و تاثیری ندارد. اما به هر حال این دو پیروزی به روس‌ها نشان داد که ایران در والیبال هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

آزمون درباره عملکردش در تیم روستوف هم گفت: در مدتی که در این تیم بازی کردم، چهار گل به ثمر رساندم. البته درباره عملکردم مربیان تیم باید نظرشان را بگویند. من سه ماه خوب در این تیم پشت سر گذاشتم. با بازیکنان ارتباط خوبی پیدا کردم. من آمده بودم کمک کنم و امیدوارم کمک کرده باشم.

وی درباره آینده‌اش در روسیه و اینکه آیا در روستوف می‌ماند یا به روبین کازان بر می‌گردد، گفت: مسوولان روبین‌کازان نامه زده اند و گفته اند که باید برگردی. خودم هم فعلا دوست دارم در روسیه بمانم.

۱۳۹۴/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...