نسخه چاپی

2 بازیكن تیم‌ملی مورد توجه تركمن‌ها

دو بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان كه جزو تركمن‌های كشورمان هستند مورد توجه رسانه‌های تركمنستانی قرار گرفتند.

به گزارش نما، با وجود اینکه دیدار ترکمنستان و ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود اما برخی شرایط میزبانی هنوز فراهم نشده است.

کارگران ترکمنستانی در فاصله 14 ساعته تا آغاز دیدار تیم ملی فوتبال کشورشان مقابل ایران در ورزشگاه اسپورت توپلومی شهر داش‌آغوز مشغول به کار بودند و تا ساعت 3 بامداد (به وقت ترکمنستان) ورزشگاه را آماده می‌کردند. به همین دلیل پروژکتورهای ورزشگاه تا صبح روشن بود تا کارگران بتوانند به راحتی مشغول به کار شوند.

با وجود اینکه امکانات شهر داش‌آغوز کم است و شرایط خوبی برای میزبانی وجود ندارد اما ترکمنستانی‌ها تمام تلاش‌شان را انجام دادند و حتی روز گذشته سرمربی این تیم از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل ضعف‌های احتمالی عذرخواهی کرد.

موضوع دیگری که پیش از بازی ترکمنستان و ایران وجود دارد مورد توجه قرار گرفتن دو بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان برای رسانه‌های ترکمنستانی است. سردار آزمون و عزت‌الله پروقاز که جزو بازیکنان ترکمن کشورمان هستند در کانون توجه قرار دارند و رسانه‌های ترکمنستانی بیشتر با این دو بازیکن صحبت می‌کنند.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...