نسخه چاپی

بهارستان امروز بهشت می‌شود

هر یك از شهیدانی كه تشییع جنازه می‌شوند،رسالت شما زیاد می‌شود و شما مسئول هستید كه این رسالت الهی را گسترش دهید.هر یك شهیدی كه در آن محل می‌آورند و با شركت كردن شما مردم در تشییع جنازه آن می‌توانید مشت محكمی بر دهان تمام منافقین بزنید.

به گزارش نما به نقل از الف، امروز ۲۶ خردادماه جاری پیکرهای ۱۷۵ شهید خط‌ شکن و غواص عملیات کربلای۴ از میدان بهارستان به سمت «معراج‌الشهدا»ی تهران تشییع می‌شوند.به همین مناسبت مروری بر بخشی از وصیت‌نامه شهدای دوران دفاع‌مقدس در رابطه با کیفیت حضور در مراسم تشییع پیکرهای شهدا خواهیم داشت.

۱- شهید سیداحمد امیریان در وصیت‌نامه‌اش گفته‌ است:برادران، خواهران... من می‌خواهم که در تشییع جنازه‌ام فقط آنهایی شرکت کنند که اعتقاد قوی به ولایت فقیه دارند و آنها که اعتقاد ندارند زیر جنازه‌ام نیایند که در روز قیامت از آنها شاکی خواهم بود.

۲- شهید محمد باقری در وصیت‌نامه‌اش نوشته است:افتخارمان این است که در راه عقیده‌ای جهاد می‌کنم که بر حقانیت آن کاملاً آگاهیم و غیر از این برای‌مان راهی نمی‌ماند که پیروز شویم یا شهادت را چون اسلحه‌ای مرگبار بر فرق دشمن فرود آوریم. همشهریان عزیزم،در تشییع جنازه من فقط ذکر خدا را داشته و الله‌اکبر را تکرار کنید؛مبادا در این میان بدگوئی نسبت به انقلاب داشته باشید. رهبر عزیزمان را تنها نگذارید.هیچ وقت از امر او سرپیچی نکنید چرا که من موفق به دیدارش نشدم.

۳- شهید عباس اکبری توصیه کرده است: گریه نکنید تا دل دشمن را به درد آورید. همان طوری که آنان با شهید کردن بزرگان مملکت دل شما را به درد آوردند. در راه خدا جهاد کنید و از مال و جان خود بگذرید که این دنیا زودگذر است و آنچه باقی است دنیای آخرت است.برادرانم، در مراسم عزاداری و تشییع جنازه من افراد مخالف خط امام شرکت نکنند.

۴- شهید جمال بنی‌جمال در وصیت‌نامه‌اش اعلام کرده است:ای امت،کسی که مخالف دین و قرآن و اسلام است، در موقع تشییع جنازه من شرکت نکند. برادر و خواهر، من کوچک‌تر از آنم که بخواهم به شما نصیحتی کنم، ولی این را از برادر کوچک‌تر خود بدانید که اگر با اسلام بودید و به اسلام خدمت کردید، پیروز خواهید شد و اگر پشت به اسلام کنید، نابود خواهید شد.

۵- شهید اسماعیل جلالی در وصیت‌نامه‌اش بیان کرده است: ای ملت شهیدپرور ایران، گمان نکنیدکه یک نفر شهید می‌شود یک نفر از میان شما کم شده است، نه؛ بلکه این کم نشده و اینها هم با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری می‌کنند و اسلام را در تمام جهان گسترش می‌دهند و به مزدوران می‌فهمانند که قدرت اسلام آن قدر است که می‌تواند از تجاوز به کشور اسلام جلوگیری کند و هر یک از شهیدانی که تشییع جنازه می‌شوند، رسالت شما زیاد می‌شود و شما مسئول هستید که این رسالت الهی را گسترش دهید. هر یک شهیدی که در آن محل می‌آورند و شما مردم با شرکت در تشییع جنازه آن می‌توانید مشت محکمی بر دهان تمام منافقین بزنید. شما ای مردم ایران از رفتن به جبهه دریغ نورزید یعنی اینکه اگر یک نفر شهید و یا زخمی یا شهید شد،تفنگ از دست او افتاد،دیگر کسی نباشد آن را بگیرد،نه؛ بلکه باید هزاران نفر باشد که تفنگ او را بگیرند و به جبهه بروند.

۶- احمد تبریزی در وصیت‌نامه‌اش این چنین گفته ‌است: به شما و هر که مرا می‌شناسد می‌گویم راضی نیستم که هر کس به این جمهوری اسلامی و امام عزیز و روحانیت و خلاصه به خط امام وفادار نیست در تشییع جنازه‌ام شرکت کند، مگر اینکه بتواند با شرکت در تشییع جنازه روح خود را صیقلی دهد و سازندگی داشته باشد. ملت عزیز، من فقط و فقط برای برپایی احکام اسلامی در جامعه به جبهه رفتم تا بتوانم با خونم امر به معروف و نهی از منکر کرده باشم؛پس هر که در برابر منکرات ساکت بنشیند،به خون شهدا خیانت کرده است.

امروز از ساعت ۱۶ مراسم تشییع ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده از میدان بهارستان تهران به سمت معراج‌الشهدا برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...