نسخه چاپی

روانشانس منحرفی كه مخاطبان را به روابط نامشروع توصیه می كند!

آزیتا ساعیان مجری و كارشناس شبكه سلطنت طلب پارس است كه در برنامه "دنیای عشق " كه به صورت زنده پخش می شود به وسیله ارتباط گیری تلفنی با مخاطبان ، جوانان را به سمت مسائلی نظیر همجنس گرایی ، بی بند و باری جنسی ، اشاعه فحشا ، عادی نشان دادن روابط نا مشروع ، خود ارضایی و ...... سوق می دهد .

"صراط " - بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فرهنگی ، برنامه های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با ترویج ضد فرهنگ ها می خواهند ارزش های اخلاقی اسلامی را در خانواده های ایرانی از بین ببرند که تاملی کوتاه در روند مباحث مطرح شده در این برنامه ها این حقیقت را بیشت نمایان می سازد .

به گزارش خبرنگار صراط ، یکی از برنامه هایی که از چند سال گذشته نقش بسیار مخربی را در فرهنگ خانواده های ایرانی ایفا کرده است برنامه ای موسوم به "دنیای عشق " است که با مجری گری یک فرد معلوم الحال به نام "آزیتا ساعیان" مدتی است با بی هویت کردن فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی سعی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری درمیان جوانان ایرانی را دارد .

آزیتا ساعیان مجری و کارشناس شبکه سلطنت طلب پارس است که در برنامه "دنیای عشق " که به صورت زنده پخش می شود به وسیله ارتباط گیری تلفنی با مخاطبان ، جوانان را به سمت مسائلی نظیر همجنس گرایی ، بی بند و باری جنسی ، اشاعه فحشا ، عادی نشان دادن روابط نا مشروع ، خود ارضایی و ...... سوق می دهد .

وی در یکی از برنامه های اخیر خود در پاسخ به تماس یک بینده که درمورد مشکلات پسرش سوال داشت و درخواست مشاوره از کارشناس برنامه داشت ، عنوان کرد:" شاید پسر شما از مرد خوشش میاد و لزومی ندارد آدمها ازدواج کنند و ازدواج اختیاری است شما نمی توانید او را مجبور کنید ازدواج کند و اجباری نیست که چون او مرد است از زن خوشش بیاد " !

ساعیان که خود را فردی دارای دکترای روانشناسی خانواده معرفی می کند ، در یکی دیگر از برنامه های خود مطالبی را راجع به خود ارضایی در جوانان مطرح کرد که به دلیل مشکلات عدیده اخلاقی و ساختاری آن مورد انتقاد رسانه های داخلی کشور نیز قرار گرفت ، این روانشناس منحرف با اعلام اینکه " خود ارضایی نه تنها یک انحراف جنسی نیست بلکه در دنیا به آن تشویق هم می شود گفت : "به فرزندانتان بفهمانید که خود ارضایی یک مسأله طبیعی است ، به آنها تفهیم کنید که ...."

گفتنی است سخنان ساختار شکن و ضد اخلاقی این به اصطلاح کارشناس شبکه پارس در حالی مطرح می شود که به گفته خودش ، وی در دوران کودکی مورد تجاوز جنسی قرارگرفته و حتی آن را در کتاب خاطراتش نیز آورده است وبه آن افتخار هم می کند . البته با توجه به اظهار نظرات شاذ آزیتا ساعیان در خصوص مسائل جنسی ، بی شک در صورت صحت ادعا، تجاوز صورت گرفته به وی در دوران کودکی را را می توان یکی از مسائل مهم در چرایی بیان این اظهارات دانست .

بنا بر مطالعات صورت گرفته در علم روانشناسی در چنین شرایطی که یک فرد به کرده ضد اخلاقی خود اعتراف و به آن افتخار می کند ، قطعا دچار مشکل روحی و روانی است .

وی در آخرین نظرات منحرفانه خود همچنین اعلام کرده که علاقه مند است در قرن 21 اولین کسی باشد که در قبال خیانت همسر بگوید که مشکلی وجود ندارد به دلیل اینکه چنین کاری را باعث پیشرفت خود می داند .

این کارشناس با تلقین تفکراتی که یکی از نشانه های پیشرفت عدم پایبندی به خانواده می باشد سعی دارد بنیاد خانواده های ایرانی را با الگوی ضد ارزش غربی تطبیق دهد که با توجه به خطر بروز و ظهور چنین هجمه های فرهنگی به داخل خانواده ها لزوم آگاهی رسانی در این رابطه و هشدار به خانواده های ایرانی توسط رسانه های مطرح کشور نظیر صدا و سیما بیش از پیش احساس می شود .

۱۳۹۱/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...