نسخه چاپی

جزئیات مراسم تشییع پیكرهای پاك ۲۷۰ شهید تازه تفحص‌شده

امروز مراسم تشییع پیكرهای مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس از ساعت ۱۶ با حضور مردم شهیدپرور تهران و مسئولین لشكری و كشوری از مقابل میدان بهارستان درِ غربی مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

به گزارش نما، امروز مراسم تشییع پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس از ساعت 16 با حضور مردم شهید پرور تهران و مسئولین لشکری و کشوری از مقابل میدان بهارستان درب غربی مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

گفتنی است مسیر تشییع این تازه واردها به خاک میهن‌ از میدان بهارستان به سمت خیابان فردوسی،خیابان جمهوری، میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید فیاض بخش، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت به سمت معراج شهدا خواهد بود.

در این مراسم سردار محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت خاندان عظیم شأن پیامبر خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این شهدا که 175 نفر آنها خط شکنان و غواصان عملیات کربلای چهار بوده و 95 شهید دیگر که همچنان گمنام هستند، پس از تشییع مراحل پزشکی احراز هویت را خواهند گذراند و پس از تشخیص، پیکرها به شهرهای این عزیزان فرستاده خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...