نسخه چاپی

زندگی ابدی محمد مرسی پشت میله های زندان

عکس خبري -زندگي ابدي محمد مرسي پشت ميله هاي زندان

دادگاه مصر امروز سه شنبه حكم حبس ابد برای تعدادی از رهبران اخوان المسلمین از جمله محمد مرسی رئیس جمهوری سابق این كشور را به اتهام جاسوسی تایید كرد.

به گزارش نما، میزان به نقل از رسانه های مصر، مرسی متهم به افشای اسرار کشور، توطئه با همکاری حماس برای ایجاد بی ثباتی در مصر و فرار از زندان در جریان انتفاضه 2011 مردمی در اعتراض به حکومت "حسنی مبارک" رییس جمهوری اسبق است.

مرسی رئیس‌جمهوری سابق مصر در پرونده دوم یعنی حمله به زندان‌های این کشور به اعدام محکوم شده است. وی امروز در پرونده جاسوسی حبس ابد گرفت و هنوز حکم نهایی وی در حمله به زندان‌ها قرائت نشده است.

جلسه امروز( سه شنبه ) دادگاه قاهره برای قرائت احکام نهایی درباره دو پرونده جنجالی علیه رهبران اخوان‌المسلمین که شاهد صدور بیشترین حکم اعدام بوده است، تشکیل شد.

در این جلسه حکم نهایی 16 تن از رهبران اخوان‌المسلمین در پرونده جاسوسی و 106 تن از آنان درباره حمله به زندان‌های این کشور که به شکل بدوی به اعدام محکوم شده بودند، صادر شد.

دادگاه حکم اعدام خیرت الشاطر، محمد البلتاجی و احمد عبدالعاطی از رهبران اخوان المسلمین را در قضیه جاسوسی و تخریب و فرار از زندان تایید کرد.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...