نسخه چاپی

بغض عراقچی برای شهدای غواص تركید

عضو ارشد تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای تأكید كرد: اطمینان می‌دهیم همه آنچه داریم از جان و آبروی خود در دست خواهیم گرفت و برای منافع ملت ایران فروگذار نخواهیم كرد و امیدواریم كه در روز قیامت شرمنده روی شهدا نباشیم.

به گزارش نما ، سيدعباس عراقچي در مصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما با نكوداشت ياد 175 غواص شهيد افزود: سلام و درود مي‌فرستم به روح شهداي دفاع مقدس به‌ويژه 175 شهيد غواص كه امروز تشييع مي‌شوند؛ پرچمي که آنان بلند كردند امروز به دست ما رسيده است و اميدواريم كه بتوانيم دينمان را به آنان ادا كنيم و وظايفمان را انجام دهيم.

وي که به علت تأثر شديد و بغض در گلو نمي‌توانست به اين بخش از گفتگوها ادامه دهد چندين بار مصاحبه را قطع كرد.

عراقچي گفت: خيلي دلم مي خواست امروز در مراسم تشييع پيكر پاك آنان شركت مي کردم اما به علت جلسات پي در پي مرتبط با مذاكرات نتوانستم در اين مراسم شركت كنم البته آقاي ظريف چند دقيقه پيش به اين مراسم ملحق شد اما بنده ناچارم در جلسات ديگر شركت كنم.

معاون وزير امور خارجه اظهار داشت: وظيفه خود مي دانم كه به آنان اداي احترام كنم و در برابر رشادت‌هاي آنان سر فرود بياورم و از روح بلندشان براي مسيري که در پيش داريم كمك بخواهم و اميدوارم موجب سرافرازي ملت ايران و ادامه دهنده راه شهيدان باشيم.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...