نسخه چاپی

مجیدی:روحم از مذاكرات بی‌خبر است

كاپیتان پیشین استقلال اعلام كرد كه هنوز برای اینكه به فوتبالش ادامه دهد یا خیر تصمیمی نگرفته است.

فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌هایی که درباره پیشنهادات و مذاکرات مدیران باشگاه‌ها با مدیربرنامه‌های وی در رسانه‌ها مطرح می شود، گفت: بیش از 15 سال است که در سطح اول فوتبال حرفه‌ای حضور دارم و هیچ وقت مدیر برنامه‌ نداشتم و روحم هم از صحبت‌هایی که برخی از مدیران باشگاه‌ها می‌کنند و یا در رسانه‌ها از آن اسم برده می‌شود، بی‌خبر است.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه مس و دیگر پیشنهاداتش عنوان کرد: توسط یکی از کارگزاران رسمی فیفا دو پیشنهاد رسید که آنها را اصلا پیگیری نکردم و فقط یک بار آقای داوری رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه مس با من تماس گرفت و پیشنهاد این باشگاه را با من مطرح کرد. به ایشان گفتم هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در فوتبال ایران در تیمی به غیر از استقلال بازی کنم یا نه اما اگر هم زمانی به این نتیجه برسم که می‌خواهم در ایران پیراهن تیمی به جز استقلال را بر تن کنم با شما کار خواهم کرد.



مجیدی تاکید کرد: اکنون درگیر رسیدگی به امور شخصی‌ام در دبی هستم و هیچ مذاکره‌ای با باشگاهی نداشته‌ام. پس از اینکه شرایط برای ادامه بازی در استقلال فراهم نشد، هنوز تصمیم نگرفته‌ام آیا به فوتبال ادامه دهم یا خیر.

۱۳۹۱/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...