نسخه چاپی

احكام ماموران خاطی فرودگاه جده به زودی اجرا می‌شود

معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه در حاشیه نشست فوق العاده وزرای خارجه كشورهای عضو سازمان همكاری‌ های اسلامی در جده با عادل بن احمد الجبیر، وزیرخارجه عربستان دیدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش نما، حسین امیرعبداللهیان گفت: در این دیدار در خصوص برخی موضوعات منطقه، رایزنی و دیدگاه‌ها، بطور شفاف و صریح بیان شد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین گفت: در این دیدار ضمن اعلام غیرسازنده بودن رویکرد نظامی در منطقه، دیدگاه ایران مبنی بر ضرورت دور کردن منطقه از جنگ و تقویت روند سیاسی مجددا مورد تاکید قرار گرفت و اعلام شد گفت‌وگو و همکاری موثر، مهمترین عامل در برون رفت از مشکلات منطقه و رسیدن به امنیت پایدار جمعی است.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: در این دیدار اعلام شد که از رویکرد سیاسی سازنده و امنیت منطقه، همه سود خواهند برد.

به گفته وی، عادل بن احمد الجبیر وزیر خارجه عربستان هم در این دیدار با تاکید بر اهمیت گفت‌وگو میان کشورها و ضرورت همکاری همه طرف‌ها در ایجاد امنیت منطقه ، حادثه روی داده در فرودگاه جده را محکوم کرد و گفت که احکام صادره درخصوص ماموران خاطی به زودی اعلام و اجرا خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...