نسخه چاپی

نامه‌ای كه خاتمی پاسخ داد و احمدی‌نژاد نداد!

عکس خبري -نامه‌اي که خاتمي پاسخ داد و احمدي‌نژاد نداد!

وقتی نیروی انتظامی تنها وارد مبارزه با بد حجابی می شود ، گاهی اوقات تنش ایجاد می شود ؛ بهتر است ستادی باشد كه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای متولی ، هم با هم باشند ؛ ستاد احیای امر به معروف بگوید این مدت چه كرده است ؟ من حتی یك تابلو از اینها در سطح شهر ندیده ام ؛ حتی شهرداری یك پیام نهی منكری دارد ، اما این ستاد از عملكردش خبری نیست


حجت الاسلام محمد تقی رهبر رییس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اعتدال ، گفت: پوشش اسلامی و حجاب یک فریضه و حکم اسلامی است ؛ در پوشش چادر یا مانتو خانم ها مخیرند ، رنگ را نباید تعیین کرد و نباید الزام به چادر نباید باشد اما نمی توان گفت بد حجاب باش.

وی در ادامه به سخنان اخیر سخنگوی قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: منظور آقای اژه ای نیز همین بوده است ؛ یکی از وظایف نیروی انتظامی مبارزه و برخورد باهنجار شکنی ها است ، این هنجار شکنی می تواند فروش سی دی و مواد مخدر یا بد حجابی باشد ، اما شیوه برخورد ها باید در چارچوب قانون صورت گیرد.

نماینده اصولگرای مردم اصفهان در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی گفت: خیابان های شهر را که نگاه می کنیم ، نمی دانیم پاریس است یا هالیوود، آن هم در کشوری که 99 درصد مردمانش متدین و معتقد به آداب اسلامی هستند ؛ اوضاع طوری شده که یک روحانی را به خاطر امر به معروف و نهی از منکر کور کردند و مقصر این گونه مسائل دولت است .

وی افزود: ستاد دولتی احیای امر به معروف منفعل و غیر فعال است؛ چگونه می توان سر ارزش ها مصالحه کرد و گفت هر کس هر چه می خواهد انجام دهد ؛ سی دی فروش کنار خیابان سی دی نا هنجار بفروشد و مواد مخدر در همه جا به فروش برسد و بدحجابی غوغا کند؟ البته باید نوع برخورد ها به گونه ای باشد که تنش ایجاد نشود.

رهبر گفت: وقتی نیروی انتظامی تنها وارد مبارزه با بد حجابی می شود ، گاهی اوقات تنش ایجاد می شود ؛ بهتر است ستادی باشد که نیروی انتظامی و دیگر نهادهای متولی ، هم با هم باشند ؛ ستاد احیای امر به معروف بگوید این مدت چه کرده است ؟ من حتی یک تابلو از اینها در سطح شهر ندیده ام ؛ حتی شهرداری یک پیام نهی منکری دارد ، اما این ستاد از عملکردش خبری نیست.

وی افزود: من بارها گفته ام برای ماجرای عفاف و حجاب باید این دولت را محاکمه تاریخی کرد و برای کوتاهی هایی که انجام داده اند ، باید به درگاه خدا و خلقش پاسخگو باشند؛ شاهد بودیم که رییس جمهور در مجلس چگونه درباره حجاب صحبت کرد و وقتی حاکمیت اینگونه صحبت می کند ، به تو چه گفتن ها باب می شود.

رهبر در خاتمه گفت: متاسفانه اظهارات احمدی نژاد درباره حجاب را حتی آقای خاتمی جرات نکرد بیان کند ؛ بنده در مجلس هفتم که دوره دوره اصلاحات بود از آقای خاتمی به عنوان رییس جمهور در نامه ای پرسیدم و گفتم که در دنیا زیر نظر هستیم و خدا از ما سوال می کند و در باره حجاب در جامعه خواهان پاسخگویی شدم ، ایشان نامه بنده را پاسخ دادند و ارجاع دادند به وزیر ارشاد وقت آقای مسجد جامعی و ایشان طی پنج الی شش صفحه دلایل و کارهایی که درباره حجاب داشتند را بیان کرد ، اما ما هر چه نامه به این دولت می نویسیم، یک خط جواب به ما نمی دهند و در نهایت جوابشان این شد که به مجلس آمدند و با آن صحبت ها به مجلس خندیدند و رفتند!

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...