نسخه چاپی

و به یك باره سپاهان قهرمان لت و پار شد

با كوچ دسته جمعی بیشتر ستاره های سپاهان به نظر می رسد زلاتكو كرانچار كار خیلی سختی در تكرار قهرمانی فصل گذشته داشته باشد.


به گزارش نما به نقل از گل، برای بسیاری از هواداران سپاهان غیرقابل باور بود که برونو سزار مهاجم با استعداد برزیلی یکی از دلایل اصلی قهرمانی سپاهان در لیگ برتر بود طلایی‌پوشان را رها کند و به آغوش مدیران النصر امارات فرو بغلتد. اما این اتفاق خیلی راحت رخ داد و برونو سزار، زلاتکو کرانچار و طرفداران سپاهان را غافلگیر کرد.
جدایی سزار در شرایطی است که سپاهان قصد دارد برای چهارمین سال متوالی به سمت جام یورش ببرد اما از جمع ستارگان این تیم در فصل گذشته عده بسیاری اصفهان را ترک کرده اند.


0.jpg

 رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان که در نیم فصل دوم نمایش درخشانی داشت به همراه محسن بنگر و سیدجلال حسینی از سپاهان جدا شدند. در خط دفاعی سپاهان هاشم بیگ‌زاده را نیز از دست داده است البته بیگ‌زاده در سپاهان بازیکن فیکس نبود.

در خط هافبک مهدی کریمیان به صورت قطعی از طلایی‌پوشان جدا شده و فابیو جانواریو نیز ممکن است نفر بعدی در خط خروجی‌ها باشد.
در خط حمله هم سیدمهدی سیدصالحی از سپاهان جدا شد و به تراکتورسازی پیوست. برونو سزار هم که با ارزش‌ترین بازیکن لیگ ایران در هفته‌های پایانی بود حالا به النصر رفته و سپاهانی‌ها امیدوارند او را با شکایت‌نامه و به دستور فیفا به اصفهان بازگردانند،‌ امری که کاملا بعید به نظر می رسد.

اما سپاهان در بخش جذب بازیکن چه کرده است. آن ها در خط دروازه محمدباقر صادقی را جذب کرده‌اند، در خط دفاع محسن ایران نژاد، علی احمدی و فرشید طالبی، در خط هافبک میلاد زنیدپور، عادل کلاه کج و در خط حمله ژالوویچ و محمد غلامی مصدوم را جذب کردند.
اگر طرفدار سپاهان هستید می‌توانید در این بخش شرکت کنید که آیا سپاهان در نقل و انتقالات موفق عمل کرده یا نه؟

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...