نسخه چاپی

اخباری: بازی تركمنستان یك حادثه بود

گلر ملی پوش سایپا معتقد است اردوی خوبی را در ازبكستان پشت سر گذاشته اند و باختشان به تیم تركمنستان تنها یك اتفاق بوده.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه" محمدرضا اخباری در مورد اردوی تیم ملی که آن را پشت سر گذاشته اند ادامه داد: اردو که خوب بود در ازبکستان هم تمرینات مان را پیگیری کردیم هم بازی انجام دادیم که خدا را شکر خیلی خوب بردیم دقیقه آخر گل زدیم البته نیمه اول هم موقعیت داشتیم اما متاسفانه گل نشد حتی یادم است نیمه اول توپ از کنار قوچان نژاد رد شد اما در کل بازی خوبی بود همینکه با بازیکنان جوان نتیجه گرفتیم خودش خیلی خوب بود، اردوی ترکمنستان یک اردوی رسمی بود که واقعا از آن استفاده کردیم.

او در مورد باخت به ترکمنستان در بازی دوم ادامه داد: اول از همه این رابگویم که زمین واقعا خراب بود و این مسئله روی بازیمنان تاثیر گذاشت و اصلا نمی شد در آن زمین پاس داد واقعا زمینشان بد بود و آن بازیکنی که قرار بود پاس به او برسد فقط دعا می کرد که توپ را بگیرد! ما واقعا در این بازی بدشانسی آوردیم ولی باز هم می گویم جوان گرایی در این دو بازی خیلی خوب بو و واقعا به تیم ملی در جام جهانی روسیه کمک می کند.

گلر تیم ملی در مورد اینکه خیلی ها می گویند مساوی مقابل ترکمنستان نا امید کننده بودنظرش را اینگونه بیان کرد: مطمئن باشید که این نتیجه جبران می شود و این بازی فقط یک حادثه بود ولی بالاخره جوانگرایی در تیم ملی یکسری عواقب دارد که همگان باید آن را قبول کنند این کار تاوان داد و دیگران هم باید بیش تر صبور باشند زمان می برد تا ما به هدف هایمان برسیم.

اخباری در مورد رقابت با سه گلر دیگر تیم ملی گفت: رقابت ما خیلی دوستانه و صمیمی بود و هیچ مشکلی با هم نداریم رابطه مربی دروازه با ن ها با گلر ها و گلر ها با یکدیگر عالی است در موقع کار جدی هستیم اما جو دوستانه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه هنوز تصمیم صد در صدش را برای ماندن یا رفتن از سایپا نگرفته افزود: انشاالله تا آخر هفته همه چیز مشخص می شود،خوشحال می شوم ،سایپا هم از لحاظ روحی و مالی به من تعهد دارد اگر شرایط مناسب باشد قطعا با این تیم به همکاریم ادامه خواهم داد.

۱۳۹۴/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...