نسخه چاپی

اولين تمرين مانوئل خوزه با سرخ پوشان ؛

التماس پرسپولیسی ها به مرد اخموی پرتغالی

عکس خبري -التماس پرسپوليسي ها به مرد اخموي پرتغالي

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس كه روز چهارشنبه رسما به عنوان سرمربی این تیم وارد تهران شده بود، صبح پنجشنبه در شرایطی نخستین حضور خود در تمرین سرخپوشان را پشت سرگذاشت كه خوش بین ترین بازیكنان این تیم هم تصور نمی كردند او در اولین تمرین نفس بازیكنان را بگیرد ... و كاری كند كه آنها برای پایان تمرین به سرمربی اخموی خود التماس كنند.


هوادارانی مثل زندانی ها
ساعت 8:30 دقیقه صبح پنجشنبه است که اتومبیل های گرانقیمت بازیکنان پرسپولیس یکی یکی از درب شرقی وارد ورزشگاه درفشی فر می شوند. بازیکنان پرسپولیس در شرایطی وارد ورزشگاه می شوند که پشت همان در ورودی بیش از 200 هوادار ایستاده اند و چون راهشان نمی دهند مجبورند از پشت میله ها التماس مامور نگهبانی را بکنند اما ظاهرا دستور داده اند که کسی وارد ورزشگاه نشود.
مانوئل خوزه وارد می شود
سرمربی پرتغالی پرسپولیس دقایقی بعد وارد ورزشگاه می شود و به همراه 3 دستیارش به سمت رختکن می روند. وزن سنگین این 3 نفر نشان می دهد که کار بدنسازی باید در اولویت برنامه های آماده سازی پرسپولیسی ها قرار بگیرد. مانوئل خوزه به سمت رختکن می رود و دقایقی با رویانیان که با دوستانش در ورزشگاه حضور پیدا کرده گفت وگو می کند.
خنده بازیکنان به گریه تبدیل شد
بازیکنان پرسپولیس که از پیدا شدن سرمربی خود و سروسامان گرفتن خوشحال بودند، هنگامی که وارد زمین چمن ورزشگاه شدند لبخند بر لب داشتند و دو به دو با یکدیگر می گفتند و می خندیدند اما زمانی که دستیار پرتغالی مانوئل موانع تمرین را چید نگرانی در چهره بازیکنان پیدا شد. مرد پرتغالی برای آنها خواب هایی دیده بود. تمرینات سنگین بدنسازی که اشک پرسپولیسی ها را درآورد.
همه بریدند حتی کریمی
مانوئل خوزه در نخستین بخش تمرینی که به بدنسازی اختصاص داشت، بازیکنان پرسپولیس را به گروه های 4 نفره تقسیم کرد و دویدن پشت موانع مربعی درون زمین و کار با توپ تحت فشار را در دستور کار آنها قرار داد. این تمرین که نزدیک به 25 دقیقه طول کشید آنقدر سنگین و طاقت فرسا بود که بازیکنان بریدند. علی کریمی هم که گفته می شود از همه آماده تر است در این تمرین کم آورد و نفس هایش به شماره افتاد.
التماس به سرمربی پرتغالی!
بازیکنان پرسپولیس که پس از چند روز تمرین زیر نظر محسن عاشوری به شدت غافلگیر شده بودند در دقایق پایانی تمرین مرد پرتغالی به التماس افتاده بودند که هر چه سریعتر تمرین تمام شود. در گروه های 4 گانه مهدوی کیا، کریمی، نوری و انصاریفرد در یک گروه بودند که فشار بیشتری را تحمل کردند. بنگر، قاضی، حسینی و ماهینی هم در گروه دیگری حضور داشتند.
مرد اخمو سوژه عکاسان شد
مانوئل خوزه که نخستین تمرینش را با پرسپولیس پشت سرگذاشته بود زمانی که قصد سوار شدن بر اتومبیلش را داشت سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد و در شرایطی که آنها تلاش می کردند عکس بهتری از این مربی پرتغالی بگیرند ولی این مربی بیشتر اخم می کرد و کمتر لبخند می زد. او حتی حاضر نشد بایستد تا عکاسان از او یک عکس تنها بگیرند.
مانوئل شنبه رودر روی خبرنگاران
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است امروز شنبه در محل هتل آکادمی فوتبال رودرروی خبرنگاران بنشیند تا اولین نشست خبری اش را برگزار کند. قرار است در این نشست مانوئل رسما دستیارانش را برای کار در پرسپولیس معرفی کند.
2 مربی پرسپولیس اخراج شدند!
در نخستین روز حضور مانوئل خوزه در تمرینات پرسپولیس ، 2 مربی این تیم کنار گذاشته شدند. در حالی که محسن عاشوری چند روز پیش نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم را به عنوان دستیارانش به پرسپولیس آورده بود تا کمک حالش باشند، در اولین روز کار مانوئل، وی این دو مربی را کنار گذاشت تا تنها محسن عاشوری به عنوان یکی از دستیاران مانوئل بماند. البته گفته می شود حضور عاشوری در کادر فنی سرخپوشان هم چندان قطعی نیست

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...