نسخه چاپی

پیام آورده اند!

اسدالله بادامچیان

اختصاصی-عصر روز 26 خرداد، شهر تهران صحنه ای برای نشان دادن ارادت مردم به شهیدانی شد که خالصانه و بدون هیچ گونه خودنمایی برای دفاع از مردم و کشورشان از مهمترین داشته یعنی جان خود گذشتند تا من و تو امروز بتوانیم در امنیت، آزادانه آنچه را می خواهیم بگوییم.
"پیامی آورده اند!" نام کاری جمعی است که در جامعه ما مدتی است به راه افتاده و بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران و سیاستمداران را با خود همراه کرده است. اما175 غواص عملیات کربلای 4 چه پیامی با خود آورده بودند؟
پیام شهدا همه این خواست های ارزشی را داشت  که در مذاکرات با مستکبران، خط موسی زمان را ادامه دهیم تا به پیروزی برسیم. ما برای اسلام و حاکمیت خدا و ارزش های الهی رفته بودیم تا در کربلای زمان مانع از ظلم و جنایت یزیدیان شویم و دولت کریمه مهدوی را کمک نماییم که در ایران و در نهایت در سراسر جهان عدل و قسط را حاکم سازد. ما یک جامعه نمونه اسلامی در حد خودمان بودیم که از همه چیز خود گذشتیم و خدای تبارک و تعالی به ما همه چیز داد. جاودانه زنده بودن، دلهای یک ملت را به دنبال خود کشاندن، در گرمای بعد از ظهر پایان خردادماه زنان، مردان، پیران و جوانان این سرزمین عاشورایی همه آمده بودند و آنها که نتوانستند بیایند با دلهایشان و نگاههای زیبایشان در بدرقه ما، همراه آمده ها بودند.
ما در استمرار خط جهاد و شهادت، از بزرگمردانی چون بخارایی سرمشق گرفتیم  که "من اولین گلوله را به سینه دشمن رها کردم" یعنی که «هان! ای جوانان مسلمان به پیش»، و چه زیبا بود که در سالگرد شهادت بخارایی، امانی، نیک نژاد و هرندی بر روی دست مردمان نیک دل این سرزمین پر افتخار، راهی معراج شدیم.
پیام ما استمرار پیام شهدای 26 خرداد است که در خط امامت، ولایت، فقاهت و خط نبوی، علوی، حسینی، فاطمی و زینبی ادامه دارد . هان! ای جوانان مسلمان و غیور به پیش که «الا ان نصر الله قریب».
*نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

۱۳۹۴/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
حامد
14
0
۱۳۹۴/۳/۳۱
دم حاجي گرم
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...