نسخه چاپی

عضو مجلس خبرگان در گفت‌وگو با فارس

خاتمی چیزی كمتر از سران فتنه ندارد

عکس خبري - خاتمي چيزي کمتر از سران فتنه ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره با اینكه امیدی به توبه فتنه گران نیست گفت: فعالیت‌های این طیف به خصوص خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده هیچ اعتباری در بین مردم ندارد.

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره اظهار نظر اخیر محمد خاتمی و حمایت وی از سران فتنه گفت: کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف شده و اعتبار خود را در میان مردم، مسئولین و نظام از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که حامی فتنه هستند هیچ جایگاهی را در نظام جمهوری اسلامی ندارند، افزود: تمام کسانی که در حوادث پس از انتخاب 88 حضور مؤثری داشتند، همه پل‌های پشت سر خود را خراب کرده و تنها در صورتی که توبه آنها مورد پذیرش نظام، ‌مردم و شخص رهبری قرار گیرد می‌توانند در صحنه سیاسی کشور فعالیت کنند که این امر بعید است.

حیدری با اشاره به سخنان اخیر خاتمی در حمایت از سران فتنه تصریح کرد: وی چیزی کمتر از سران فتنه ندارد و جزء بدنه آنها محسوب می‌شود. از این رو این گونه اظهار نظرها از وی بعید نیست. ولی انتظار می‌رود کسی که خود را متقاضی ورود به صحنه سیاسی کشور می‌داند، کمی در صحبت‌های خود دقت نظر بیشتری به خرج بدهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدی به توبه سران فتنه نیست از این رو فعالیت‌های آنها به خصوص خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده به طور حتم هیچ جایگاه و اعتباری در بین مردم نخواهد داشت.

۱۳۹۱/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...