نسخه چاپی

یك كشته و ده‌ها زخمی در حمله پلیس مصر به حامیان مرسی

بر اثر حمله پلیس مصر به معترضانی كه در محكومیت حكم اعدام علیه محمد مرسی رئیس جمهور بركنار شده مصر تظاهرات كرده بودند، یك تن كشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش نما تسنیم به نقل از شکبه خبری الجزیره نوشت، بر اثر حمله پلیس مصر به معترضانی که در محکومیت حکم اعدام علیه محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر تظاهرات کرده بودند، یک تن کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.

مقامات امنیتی در وزارت کشور مصر امروز جمعه تهدید کردند، در صورت برپایی هرگونه تظاهراتی در این کشور با شدت و حدت لازم با اخلال گران نظم عمومی در مصر برخورد خواهند کرد.

این موضع مقامات امنیتی مصر بعد از انتشار اخباری مبنی بر تصمیم هواداران گروه اخوان المسلمین مصر و هواداران محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده این کشور برای برپایی تظاهرات در محکومیت حکم صادره از سوی دادگاه این کشور درباره مرسی صادر شده است.

به موجب حکم صادره از دادگاه جنایی قاهره محمد مرسی رئیس جمهوری برکنار شده مصر به اتفاق اعضای دفتر ارشاد و دکتور محد بدیع رهبر سابق اخوان المسلمین مصر به اعدام محکوم شده‌اند، البته در بین آنها مهندس خیرت الشاطر معاون رهبر سابق اخوان المسلمین و رشاد بیومی و دکتر محمد البلتاجی و عصام العریان نیز به اتهام جاسوسی و فرار از زندان وادی نطرون به اعدام محکوم شده اند.




۱۳۹۴/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...